tätä mieltä mäki oonAlkuperäinen kirjoittaja ..:Kyllä voi. Jenni on kaunis kaikkien mielestä Se vaan on Sun mies on outo
No en oo. Äsken vaan vilahti jossain ohjelmassa, ja kun sanoin hänen olevan kaunis, niin mies tokas vaan että noi eikä oo kun ihan tavallisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja as:ooks mustis??
Ihana se on.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kyllä voi. Jenni on kaunis kaikkien mielestä Se vaan on Sun mies on outo
Siis mun mies.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ihana se on.Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kyllä voi. Jenni on kaunis kaikkien mielestä Se vaan on Sun mies on outo
Hmm, mitähän se mies haluaisi sinun kuulla. Varmaankin sen, että olet kauniimpi Vartiaista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en oo. Äsken vaan vilahti jossain ohjelmassa, ja kun sanoin hänen olevan kaunis, niin mies tokas vaan että noi eikä oo kun ihan tavallisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja as:ooks mustis??
Minusta ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Hmm, mitähän se mies haluaisi sinun kuulla. Varmaankin sen, että olet kauniimpi Vartiaista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en oo. Äsken vaan vilahti jossain ohjelmassa, ja kun sanoin hänen olevan kaunis, niin mies tokas vaan että noi eikä oo kun ihan tavallisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja as:ooks mustis??
En kyllä tiedä ketään, jonka mielestä Vartiainen ei olisi vähintäänkin tavallista nätimpi nainen. :snotty:
Älä jaksa. Kyllä me kuule ihan avoimesti sanotaan jos joku on kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Hmm, mitähän se mies haluaisi sinun kuulla. Varmaankin sen, että olet kauniimpi Vartiaista.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en oo. Äsken vaan vilahti jossain ohjelmassa, ja kun sanoin hänen olevan kaunis, niin mies tokas vaan että noi eikä oo kun ihan tavallisen näköinen.Alkuperäinen kirjoittaja as:ooks mustis??
En kyllä tiedä ketään, jonka mielestä Vartiainen ei olisi vähintäänkin tavallista nätimpi nainen. :snotty:
Jennissä vai?Alkuperäinen kirjoittaja keke:Pientä hevosmaisuutta havaittavissa.
kylläAlkuperäinen kirjoittaja ap:Jennissä vai?Alkuperäinen kirjoittaja keke:Pientä hevosmaisuutta havaittavissa.
Mä kans vähän intin, että mitennii muka ei oo? Ei Jenni mustakaan mikään ihan superkaunis oo, mutta ehkä kuitenki tavista nätimpi.Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:Hulluja miehiä
Mä joskus ihan suutuin mun eksälle kun sen mielestä joku mun erittäin kauniina pitämä nainen oli jotain ihan muuta.
Ja Jenni on siis mun mielestä tosi nätti.
Mä tiiän ainaki omastani, että kaunis on kaunis ja nätti on nätti. Ja tavis on tavis, sellanen joka ei erotu massasta.Alkuperäinen kirjoittaja :(:miten kukin sen kaunis ja nätti ja tavallinen ottaa..minun kaunis voi olla sama kun toisen nätti ja sitten näillä miehillä se "ihan tavallinen" voi tarkoittaa..
nyt helle vei voimat