Mun miehen mielestä Jenni Vartiainen ei oo kaunis! :O

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja as:
ooks mustis??
No en oo. :D Äsken vaan vilahti jossain ohjelmassa, ja kun sanoin hänen olevan kaunis, niin mies tokas vaan että noi eikä oo kun ihan tavallisen näköinen.
Hmm, mitähän se mies haluaisi sinun kuulla. Varmaankin sen, että olet kauniimpi Vartiaista.
En kyllä tiedä ketään, jonka mielestä Vartiainen ei olisi vähintäänkin tavallista nätimpi nainen. :eek: :snotty:

:/
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
ooks mustis??
No en oo. :D Äsken vaan vilahti jossain ohjelmassa, ja kun sanoin hänen olevan kaunis, niin mies tokas vaan että noi eikä oo kun ihan tavallisen näköinen.
Hmm, mitähän se mies haluaisi sinun kuulla. Varmaankin sen, että olet kauniimpi Vartiaista.
En kyllä tiedä ketään, jonka mielestä Vartiainen ei olisi vähintäänkin tavallista nätimpi nainen. :eek: :snotty:
Minusta ei ole.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
ooks mustis??
Älä jaksa. Kyllä me kuule ihan avoimesti sanotaan jos joku on kaunis. :)

Tässä ketjussa nyt on tullu jo muutama ilmi, keiden mielestä Jenni on tavallinen.

:(
höh. :( minunkin mies vastasi: ihan tavallinen. silleen ystävällisesti. kyllä tuo minusta kaunis on. valehteleeko meidän miehet meille?!

tämän kuvan näytin:
http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00014/5551315_jpg_14079a1.jpg

:(
miten kukin sen kaunis ja nätti ja tavallinen ottaa..minun kaunis voi olla sama kun toisen nätti ja sitten näillä miehillä se "ihan tavallinen" voi tarkoittaa..
nyt helle vei voimat

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:
Hulluja miehiä :D
Mä joskus ihan suutuin mun eksälle kun sen mielestä joku mun erittäin kauniina pitämä nainen oli jotain ihan muuta.

Ja Jenni on siis mun mielestä tosi nätti.
Mä kans vähän intin, että mitennii muka ei oo? Ei Jenni mustakaan mikään ihan superkaunis oo, mutta ehkä kuitenki tavista nätimpi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
miten kukin sen kaunis ja nätti ja tavallinen ottaa..minun kaunis voi olla sama kun toisen nätti ja sitten näillä miehillä se "ihan tavallinen" voi tarkoittaa..
nyt helle vei voimat
Mä tiiän ainaki omastani, että kaunis on kaunis ja nätti on nätti. :D Ja tavis on tavis, sellanen joka ei erotu massasta.

Yhteistyössä