Mun miehen kaveri oli ehdottanut miehelle...

Hewletin Paccardi

Aktiivinen jäsen
08.01.2008
2 243
0
36
et olisko mahdollista "vaihtaa" niin et h'n hoitelis mua ja mun mies hänen vaimonsa :o Ja aloite oli kuulemma tullut hänen vaimoltaan :whistle: Pieni ongelma vaan että mua ei sytytä yhtään kaikista miehen kavereista juuri kyseinen tyyppi.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|

No ei mulla siinä mielessä ole ongelmaa, sehän on "vaan" seksiä. Minkäs mä sille mahdan että joku mua haluaa, ihan vapaasti vain ;)

No ehkä jonkun mielestä joo!mut ei kyllä ole yhtään mun juttu! :x

Jeesustelua. Lapset matkii enemmän telkkarisarjoja ja pelejä. Vanhemmat harvemmin puhuu lasten kuullen, että vetäis jotain turpaan.

Kyl meillä on niin, että yhteydenpito tollasiin "ystäviin" loppuisi. Mut ollaankin aika konservatiivisia ja niin rakastuneita, ettei kyllä kiinnostais paneskelut kenenkään muiden kans. Oon aina ihmetelly, miks ihmiset pettää, kun ei voi ymmärtää että kiinnostaa ne muut =D

Luulen, että tollaset parinvaihdot on parempi järjestää tuntemattomampien kans. Omalla vastuulla toki, mistäs tiedät kuka on sekopää. Mutta jos on ystävien kans, niin ihan varmasti nyt kaikk isit puhuu et oliks se ja se hyvä sängyssää ja näin. Ja sit voi myös mennä kaverisuhteet parisuhteenkin myötä, jos sattuuuki jotain ihastumisia. Tuollaisesta "vain seksistä" voi pian tulla jotain muutakin...sama koskee oudompiakin ihmisiä. Eli riskit on.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia sitä:
Jeesustelua. Lapset matkii enemmän telkkarisarjoja ja pelejä. Vanhemmat harvemmin puhuu lasten kuullen, että vetäis jotain turpaan.

Kyllä ne asenteet tulevat vanhemmista ja kavereista enemmän kuin tv:stä ja peleistä. Esimerkiksi rasismin osalta en ole nähnyt pelejä tai tv-sarjoja liiemmin, vanhempien supatteluja kyllä. Ja moni aikuinen päivittelee ääneen käyttävänsä väkivaltaa, josta pienen korvat sieppaavat vaikka suoraan pienelle ei puhuttaisikaan. Aikuisella teot jäävät puheen asteelle, mutta lapsi ei tätä ymmärrä. Pelit tietysti tehostavat tätä sen jälkeen, kun vanhemmilta on saatu 'hyväksyntä' väkivallalle. Tuo viihteen taakse piiloutuminen on vain oman vastuun vähentämistä. Ajatellaan (tiedostomattomasti) että pahan on tultava ulkoa, ei missään tapauksessa vanhemmilta.

Yks tiukkapipo täälläkin. Mä en ymmärrä näitä parinvaihtoja, vaikka kuinka avoimesti yritän asiaa katsoa. Olis kyllä tällaiset ystävät (jotka ehdottaa) hyvin nopeesti entisiä ystäviä.

No mut siis harvempi äiti täälläkään lastensa kuullen puhuu "hakkaav ansa sen ja sen". Yleensä ne on niitä vähän "erilaisempia" äitejä, jotka eivät välttämättä täällä paljon kyki. Pointti oli tässä, et nämä, jotka ääneen uhkailevat muutenkin..luultavasti antavat lastensa pelata myös mitä erinäisempiä pelejä (k-rajat unohtaen). Ja ne tutkitusti tarttuu lapsille, koulun käytävillä voi nähdä kaikkea.

Totta kai vanhemmilta asenteet tarttuu, siksi se kasvatus pitääkin tehdä tyylipuhtaasti. Semmosia vaan ei näy missään =D Koska kaikki tavat ym tarttuu, sitten lapsi voi myöhemmin itse valita mitä haluaa.

Kyllä yleensä sellaiset vanhemmat, jotka ovat vastuullisia ovat sitä myös pelejen suhteen. Eli ei osteta lapselle hänelle sopimattomia pelejä. Näin muuten tässä vasta Kodin1:ssä, kun myyjä myi alaikäisille lapsille pelit. Isä oli mukana, mutta lapset itse ostivat ne omilla rahoillaan. Noh, nämä pelit oli tosiaan aika korkealla k-rajalla ja nämä lapset ei tosiaan sitä täyttänyt. Aika eirkoista vielä nykyään.

Kyllä itse tunnen äitejä jotka sanovat tirvaisevansa jotain kuonoon jos joku tekisi heille jotakin. (Esim. puhuvat kapakkaillasta) Ja lapsi leikkimässä kuuloetäisyydellä. Ja kuitenkin ikärajoja noudattavat. Mutta oikeassa olet kyllä, että useimmiten he eivät myöskään välitä ikärajoista.

Alkuperäinen kirjoittaja tst:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.

Siis suositteletko muiden kuin ystäväpariskuntien kesken?

No eiköhän se ole sitten jokaisen pariskunnan oma päätös, minä en suosittele sen kummemmin mitään. Mutta JOS päätyy pareja vaihtamaan, niin tuttavapiirin ulkopuolelle täytyisi ilman muuta hakeutua. Tiedän kaksikin tapausta, joissa asiat on ystävien kesken tähän ajautuneet. Eivät ole enää kauhean lämpöisissä väleissä..

HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|

No ei mulla siinä mielessä ole ongelmaa, sehän on "vaan" seksiä. Minkäs mä sille mahdan että joku mua haluaa, ihan vapaasti vain ;)

Mutta jäin miettimään sitä, että miehes kaverin VAIMO haluaa siis sun miestä kokeilla, kun kerran on tällaisen aloituksen tehnyt.
En suostuis....minä en miestäni jaa!

En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.

No eiköhän se ole sitten jokaisen pariskunnan oma päätös, minä en suosittele sen kummemmin mitään. Mutta JOS päätyy pareja vaihtamaan, niin tuttavapiirin ulkopuolelle täytyisi ilman muuta hakeutua. Tiedän kaksikin tapausta, joissa asiat on ystävien kesken tähän ajautuneet. Eivät ole enää kauhean lämpöisissä väleissä..

Mikä niiden välille tuli? Kun tässä ketjsusa joku mainitsi et sehän on "vain" seksiä

Pieni ongelma vaan että mua ei sytytä yhtään kaikista miehen kavereista juuri kyseinen tyyppi.... :/
Muutenko suostuisit???
Ja sun miehes suostuis?
Mä olisin sydänjuuriani myöden loukkaantunut, jos mun mies edes harkitsis tuollaista!
Mun mieheltä ainoa oikea vastaus kaverilleen olis pitäny olla heti, että ei käy.

joku mua haluaa, ihan vapaasti vain ;)

Joku sua haluaa ??!! Eikä halua !
Kyllä se taitaa olla niin että se nainen haluaa miestäsi,siksi ehdotti parinvaihtoa,jotta näin saisi miehesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mikä niiden välille tuli? Kun tässä ketjsusa joku mainitsi et sehän on "vain" seksiä

Niinhän sitä luulisi. En minä tiedä mikä heidän välilleen tuli (niin hyvin en kumpiakaan tunne), mutta jotain tuli. Kai se jäi sitten kalvamaan. Ainakin toinen pariskuntapari on tilanteeseen ajautuessaan olleet kännissä, ja ajatus on tuntunut silloin vallan loistavalta. Mutta aina tulee se arki ja maanantai, ja moni asia näyttäytyy silloin ihan toisenlaisessa valossa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voisin kuvitella, että mustasukkaisuus. Seksi ei ole koskaan "vain seksiä".

Yhteistyössä