Mun miehen kaveri oli ehdottanut miehelle...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:
Pieni ongelma vaan että mua ei sytytä yhtään kaikista miehen kavereista juuri kyseinen tyyppi.... :/
Muutenko suostuisit???
Ja sun miehes suostuis?
Mä olisin sydänjuuriani myöden loukkaantunut, jos mun mies edes harkitsis tuollaista!
Mun mieheltä ainoa oikea vastaus kaverilleen olis pitäny olla heti, että ei käy.

Juurikin näin ! Ja vielä olisi tuntuisi kivalta jos mies sanoisi et hää on VAIN MINUN NAINEN

Mitä miehesi oli kaverilleen sanonut? Olisko hän innostunut parinvaihdosta?

Ei sitä mitenkään tosissaan miettinyt, mutta ei kyllä tyrmännytkään, niinkuin en minäkään muuten mutta en ainakaan näiden kanssa halua... :/

Taitaa mieheskin haluta koe ajaa kaverin muijan...

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|

joku mua haluaa, ihan vapaasti vain ;)

Joku sua haluaa ??!! Eikä halua !
Kyllä se taitaa olla niin että se nainen haluaa miestäsi,siksi ehdotti parinvaihtoa,jotta näin saisi miehesi.

No saa mun miestäkin ihan vapaasti haluta, eihän se ole multa pois, ja sehän on vain hienoa että kelpaisi muillekin :whistle: ;)

HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|

Kyllä se taitaa olla niin että se nainen haluaa miestäsi,siksi ehdotti parinvaihtoa,jotta näin saisi miehesi.

Näin mäkin näen asian!

No, ainahan ehdottaa saa, ja unelmia ja toiveita pitää pyrkiä toteuttamaan, sillä joskus kun pyrkii, niin jopa onnistuu. Että sikäli ehdottajalle pisteet. Liian usein sitä vaan ajatellaan, mutta ei tehdä.

Mutta jos ei joku onnistu, niin ei onnistu. Eli jos ap:lle ei sovi, niin se on sitten kiitos kohteliaisuudesta, mutta ei kiitos.

Ei siinä sen kummempaa.

No saa mun miestäkin ihan vapaasti haluta, eihän se ole multa pois, ja sehän on vain hienoa että kelpaisi muillekin :whistle: ;)

:o

Onhan Suomessakin tuo kuitenki aika yleistä vaikkakin vaiettua :) Mut yleensä parit kyllä löytävät toisensa jossain tietyillä foorumeilla eikä nyt ihan kavereita pyydetä :D

No mä kyllä suhtautuisin epäluuloisesti siihen, että miksi se toinen vaimo on ehdottanut tätä. Ja vaikkei parinvaihtoon alettaisikaan, niin haluaisko mieheni silti omaan sänkyynsä. Mut mä oonkin epäluuloinen :xmas: .

Mihin tää maailma on mennyt?
Ketjusta saa kuvan, että on OK toimintaa suurelle osalle.
Tietenkin tänne kirjotellaan niitä näitä, mutta silti.

Ja joku nää kumminkin ottaa todesta, ja se ruokkii sitten tällaista käytöstä eteenpäin......

Alkuperäinen kirjoittaja tst:

Ja joku nää kumminkin ottaa todesta, ja se ruokkii sitten tällaista käytöstä eteenpäin......

Älä ole tiukkapipo. Kuka määrittelee mitä ihminen saa/voi tehdä? Jos pariskunta haluaa harrastaa parinvaihtoa toisen samoin ajattelevan parin kans, ketä se häiritsee? Kaikki on tyytyväisiä (paitsi sinä, kateellinen? :))

Älä ole tiukkapipo. Kuka määrittelee mitä ihminen saa/voi tehdä? Jos pariskunta haluaa harrastaa parinvaihtoa toisen samoin ajattelevan parin kans, ketä se häiritsee? Kaikki on tyytyväisiä (paitsi sinä, kateellinen? :))

no eipä taas kauaa mennyt kun joku keksii vetästä esiin kateellisuuskortin. hohhoijakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

no eipä taas kauaa mennyt kun joku keksii vetästä esiin kateellisuuskortin. hohhoijakkaa.

Se kateellisuuskortti oli vitsi, näithän hymynaaman :) Pointti oli se, että miksi jokainen ei saisi elää omaa elämäänsä niinkuin tykkää ilman moraalisaarnaajia? Mäkin hyväksyn kaiken mikä mahtuu lakien sisään, muiden tekemiset EI kuulu mulle.

Että mää kadehdin teitä parinvaihtajia!!!!!

No mä nyt olen jo hitusen varttuneempi lukemaan näitä ketjuja, sori

Ne parinvaihtajat ketä tunnen, niin ovat oikeastaan kaikki "hitusen varttuneempia" ja oon saanut sen käsityksen, yleensä ne parit on 30-40 vuotiaita.. Mut todellakin, vain mun käsitys asiasta.. tähän on turha takertua.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Että mää kadehdin teitä parinvaihtajia!!!!!

No mä nyt olen jo hitusen varttuneempi lukemaan näitä ketjuja, sori

Ne parinvaihtajat ketä tunnen, niin ovat oikeastaan kaikki "hitusen varttuneempia" ja oon saanut sen käsityksen, yleensä ne parit on 30-40 vuotiaita.. Mut todellakin, vain mun käsitys asiasta.. tähän on turha takertua.

No ei kaikki ole 30-40 vuotiaita. Voi kun vain tietäisitte.. löytyy 20-65 vuotiaita. Ite oon kokeillut jo vähän yli 20vuotiaana. Ja meille se ainakin on ollut ihan OK.

Yhteistyössä