et olisko mahdollista "vaihtaa" niin et h'n hoitelis mua ja mun mies hänen vaimonsa
Ja aloite oli kuulemma tullut hänen vaimoltaan
Pieni ongelma vaan että mua ei sytytä yhtään kaikista miehen kavereista juuri kyseinen tyyppi.... :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|
No ei mulla siinä mielessä ole ongelmaa, sehän on "vaan" seksiä. Minkäs mä sille mahdan että joku mua haluaa, ihan vapaasti vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huh:yök, jos sattuis mun kohalle niin vetäisin varmaan sitä kaveria päin näköö....
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkia sitä:Jeesustelua. Lapset matkii enemmän telkkarisarjoja ja pelejä. Vanhemmat harvemmin puhuu lasten kuullen, että vetäis jotain turpaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.
Alkuperäinen kirjoittaja tst:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.
Siis suositteletko muiden kuin ystäväpariskuntien kesken?
Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:HYIIIII!!!!! |O Jos mun miehen ystävä ehdottais tollasta, mä en varmaan enää pystyis olee paljon tekemisissä! :|
No ei mulla siinä mielessä ole ongelmaa, sehän on "vaan" seksiä. Minkäs mä sille mahdan että joku mua haluaa, ihan vapaasti vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja tst:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.
No eiköhän se ole sitten jokaisen pariskunnan oma päätös, minä en suosittele sen kummemmin mitään. Mutta JOS päätyy pareja vaihtamaan, niin tuttavapiirin ulkopuolelle täytyisi ilman muuta hakeutua. Tiedän kaksikin tapausta, joissa asiat on ystävien kesken tähän ajautuneet. Eivät ole enää kauhean lämpöisissä väleissä..
Muutenko suostuisit???Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:Pieni ongelma vaan että mua ei sytytä yhtään kaikista miehen kavereista juuri kyseinen tyyppi.... :/
joku mua haluaa, ihan vapaasti vain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja tst:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.
No eiköhän se ole sitten jokaisen pariskunnan oma päätös, minä en suosittele sen kummemmin mitään. Mutta JOS päätyy pareja vaihtamaan, niin tuttavapiirin ulkopuolelle täytyisi ilman muuta hakeutua. Tiedän kaksikin tapausta, joissa asiat on ystävien kesken tähän ajautuneet. Eivät ole enää kauhean lämpöisissä väleissä..
Mikä niiden välille tuli? Kun tässä ketjsusa joku mainitsi et sehän on "vain" seksiä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja tst:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:En kyllä suosittele ystäväpariskuntien kesken, siinä on aika helposti ystävyys sen jälkeen entinen.
Mikä niiden välille tuli? Kun tässä ketjsusa joku mainitsi et sehän on "vain" seksiä