Mun mieheltä löytyi naisten pitsialushousut kuntosalikassista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
Olin laittamassa äsken pyykkejä koneeseen ja löysin mun miehen kuntosalirepusta naisten alushousut!!! Ne ei ole varmasti mun, olen varma siitä. Mitä ne siellä tekee. Mies lähti juuri yövuoroon ja en ehtinyt kysyä niistä mitään vielä. Kysynkö?

Siis sun mies ei ITSE laita kuntosalipyykkejään pyykkikoriin/pesuun/edes kuivahtamaan?

Ens kerralla jätä märät vaatteet reppuun ja katot miehesi ilmeen kun avaa mätänevän vaaterepun...

Jos ei opi, niin mies vaihtoon! Ja haukut anoppisi kun on opettanut miehesi niin avuttomaksi!

• Tykkää
Reactions: Saraella
Oiskin provo, mutta ei ole valitettavasti. En tajua miten ne sinne voi olla joutuneet? Onko kellään tapahtunut mitään vastaavanlaista? En pysty odottamaan aamuun asti. Jos soitan jo nyt miehelle töihin? Vai katsonko ilmettä kun tulee aamulla kotiin? Kamala olo!

En tiiä uskonko pätkääkään tähän alotukseen mut sanonpa vaan, että tiän tapauksia joissa ukkojen kaverit on nakkonu tissiliiviä ym esim salilla, pikkujouluissa, kokouksissa jne toisen reppuun tms, vitsinä. Eli elä nyt vielä hermostu :laugh:

Sellasia me miehet ollaan, yksi kaveri oli työntänyt porkkanan sammuneen kaverinsa perseeseen. Kyllähän ne läpät joskus pikkuisen överiksi menee. Tai paras taisi olla kun laitettiin yksi sammunut kaveri isoon laukkuun alasti ja hissiin. Oli siinä naapureilla ja porukoilla ihmeteltävää, että mikäs matkalaukku se täällä hississä on.

Sitten on nää teippausjutut, kun teipataan toinen kiinni johonkin. Laitettiin me kerran yksi kaveri puuhun kiinni alasti.

[QUOTE="vieras";25312041]Siis sun mies ei ITSE laita kuntosalipyykkejään pyykkikoriin/pesuun/edes kuivahtamaan?

Ens kerralla jätä märät vaatteet reppuun ja katot miehesi ilmeen kun avaa mätänevän vaaterepun...

Jos ei opi, niin mies vaihtoon! Ja haukut anoppisi kun on opettanut miehesi niin avuttomaksi![/QUOTE]

:D Veit sanat suustani! Tämä minustakin oli jutun pointti!

Mistä noita passattavia ukkoja oikein sikiää? Ja passaavia akkoja...

[QUOTE="Jamppa";25312079]Sellasia me miehet ollaan, yksi kaveri oli työntänyt porkkanan sammuneen kaverinsa perseeseen. Kyllähän ne läpät joskus pikkuisen överiksi menee. Tai paras taisi olla kun laitettiin yksi sammunut kaveri isoon laukkuun alasti ja hissiin. Oli siinä naapureilla ja porukoilla ihmeteltävää, että mikäs matkalaukku se täällä hississä on.

Sitten on nää teippausjutut, kun teipataan toinen kiinni johonkin. Laitettiin me kerran yksi kaveri puuhun kiinni alasti.[/QUOTE]

Phöh, onpa huono mielikuvitus jos ette parempaa oo keksiny :xmas: Ei tarvi olla mies että ideoita riittää, parhaat on syntyny minun päässä. Onneksi on äijäporukalla huumori riittäny :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25312064:
Oiskin provo, mutta ei ole valitettavasti. En tajua miten ne sinne voi olla joutuneet? Onko kellään tapahtunut mitään vastaavanlaista? En pysty odottamaan aamuun asti. Jos soitan jo nyt miehelle töihin? Vai katsonko ilmettä kun tulee aamulla kotiin? Kamala olo!

Riippuu suhteesta, mutta mä ainakin soittaisin heti ja vaatisin selitystä. Jos osuisin epäilyksieni kanssa väärään, niin nolona nöyrästi anteeks pyytelemään.

Oon mää aikoinani vieny mun entisen miehen työpaikalle muutaman hiuksen. Iskin ne tiskille kun ei ollut muita ihmisiä ja kysyin kenen ne on :D
Löysin ne miehen asunnon vessan lavuaarista.

Jälkikäteen mua huvittaa kun roudasin niitä hiuksia puoli tuntiaa mukanani ja sitten vakavalla ilmeellä kaivelin niitä taskustani.. noloa.

Sillonen mies kyllä myönsi että toisen naisenhan ne oli. Mutta se oli eri tarina, oltiin nuoria ja eron partaalla. Muutettu yhteen ja erikseen eikä ollut lapsia. Vuosia yhdessä kuitenkin kertyi kiitettävästi ja hyvät muistot jäi.

En yleensä laitakaan pyykkejä koneeseen miehen kassista. Hauskoja nuo miesten pilat. Olen tehnyt itse jekun laittamalla omat alkkarit miehen kuntosalireppuun, mutta nyt toisin päin;) Kyllä naisetkin osaa tehdä jekkuja. En ehkä itse haluaisi kuitenkaan herätä porkkana lisukkeena tai alastomana hissistä matkalaukusta...

Mä en soittais. Koska mun mies luultavasti säikähtäisi niin paljon, ja menisi niin sanattomaksi että laittaisi joko puhelimen kiinni/äänettömälle, tai ei vastaisi enää ollenkaan. Ja luurit löisi kyllä myös.

Tekisin varmaan niin että aamulla ku mies tulee töistä niin kysyisin miten meni kuntosalilla edellisenä iltana yms. Ja sit yhtäkkiä vetäisin ne alushousut jostain taskusta ja kysyisin että olikos mielenkiintoista jumppaamista, ja oliko tarpeeks notkeaa seuraa.

• Tykkää
Reactions: Saraella
laita mies vaihtoon kerran ei osaa omia kamppeitaan laittaa koneeseen! v***u mikä sika! meillä ainakin mies on aina osannu laittaa salikamat ym ällötyshaisevat itse koneeseen ja pesee minunkin pyykkini

Yhteistyössä