Mun menee niin hermot tohon pojan paskomiseen,ikäää on 8!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:
hyvä että sovitte pojan kanssa ja todella hyvä että kerroit hakevasi apua pojan ongelmaan myös pojalle itselleen! Helpottaa varmasti häntäkin...
Mehän ollaan vaan ihmisiä äiditkin, jokainen hermostuu/suuttuu lapselleen joskus. Pääasia että pyytää anteeksi!
Kiitos sanoistasi.Poikakin halasi lujasti ja sanoi että äiti saa anteeksi..
*liikuttunut*

Anteeksipyynnöllä on suuri voima.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Yritän lopettaa itkemisen,pelottaa vaan jos onkin jokin vakava sairaus ja olen ihmetellyt tätä vaan jo vuosia.
Tuskinpa mistään "kuolemanvakavasta" sairaudesta on kysymys. Mutta ehdottomasti lääkäriin. Mulla molemmat lapset "persongelmaisia", toisella rasva-aineenvaihdunnan häitriö ja toisella laktoosi-.intoleranssi. Molemmilla sairaus ilmennyt vasta teini-iässä,. joten vessaan ovat aina ehtineet. Ja mulle itselleni sitten puhkesi laktoosi.intoleranssi 46 veenä. En aiemmin ole juonut maitoa, koska siitä on tullut epämiellyttäviä oireita, mutta diagnoosi varmistuio vasta viime keväänä.

Jos mulle olisi laktoosi-intoleranssi iskenyt 8 veenä, luultavasti olisin silolin tällöin paskonut housuihini. Kposka vessaan on päästävä heti eikä minuutin kuluttua.

Mulla on myös teininä ollut stressivatsa, joka reagoi hyvin monenlaisiin asioihin. Siis sellainen psykosomaattinen juttu eli kun hermostuin, mahakin meni sekaisin.

 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Yritän lopettaa itkemisen,pelottaa vaan jos onkin jokin vakava sairaus ja olen ihmetellyt tätä vaan jo vuosia.
Tuskinpa mistään "kuolemanvakavasta" sairaudesta on kysymys. Mutta ehdottomasti lääkäriin. Mulla molemmat lapset "persongelmaisia", toisella rasva-aineenvaihdunnan häitriö ja toisella laktoosi-.intoleranssi. Molemmilla sairaus ilmennyt vasta teini-iässä,. joten vessaan ovat aina ehtineet. Ja mulle itselleni sitten puhkesi laktoosi.intoleranssi 46 veenä. En aiemmin ole juonut maitoa, koska siitä on tullut epämiellyttäviä oireita, mutta diagnoosi varmistuio vasta viime keväänä.

Jos mulle olisi laktoosi-intoleranssi iskenyt 8 veenä, luultavasti olisin silolin tällöin paskonut housuihini. Kposka vessaan on päästävä heti eikä minuutin kuluttua.

Mulla on myös teininä ollut stressivatsa, joka reagoi hyvin monenlaisiin asioihin. Siis sellainen psykosomaattinen juttu eli kun hermostuin, mahakin meni sekaisin.
Meillä poika alkaa oudosti tosiaan riehumaan ennenkun se kakka tulee housuihin...ihan päättömäksi menee sen meno,vetelee kuperkeikkoja hyppii pomppii,on ihan kuin jossain sokerihumalassa tai jotain.

ja tää tapahtuu JOKA kerta ennenkun kakat tulee vauhdilla pöksyyn.

En mä käsitä kyllä.Joka yö käy myös pissalla,mitä isompi lapsi ei tee ikinä oikeastaan.
 

Yhteistyössä