ei me naureta...mun mielestä massulit on aina aikas ihania...vaikka oman kohdalla se ei AINA tunnu siltä ja tässä kohdin malttamattomuus näyttelee jo päärooliaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kaunis masu :heart:
Ja ihanan pieni, mulla oli ihan hirveet hehtaarimahat molemmissa raskauksissa :snotty: . Hitsi, onkohan koneella kuvaa minusta rv 41+2, saisitte nauraa... :xmas:
siis tämä nyt odottamani on meidän ensimmäinen yhteinen..kolme aijempaa on edellisestä liitostani...ei toki vajaa 23 v. kuitenkaan ole mun 10vuotiaani isäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tuo eka teidän yhteinen?
Ei viittis järkyttää ihmisiä mun viimesillä massukuvilla kuopuksesta..Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:laittakaas muutkin massu kuvii?? jookosta kookosta??
se oli sievä massu...pakkohan sen oli johki suuntaan kasvaa kun siekään et niin mahrottoman pitkä ole...Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Ei viittis järkyttää ihmisiä mun viimesillä massukuvilla kuopuksesta..Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:laittakaas muutkin massu kuvii?? jookosta kookosta??