• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Mun makuhuonesta ehkä tulee hjälppä näköinen vai?Kuvat?

Varmasti tulee ihan hieno! Eikä yhtään halvan näköinen. Ilmettä voi kuitenkin niin paljon muuttaa (vaikka sitten siihen kalliimpaan suuntaan) päiväpeitoilla, verhoilla ja sillä minkälaiset matot on lattialla.
 
vieras
kun jaksat aina laitella kuvia näytille, minusta kiva katsella ihmisten koteja. Moni ei viitsi eikä uskalla kommenttien pelossa. Me ihmiset ollaan erilaisia ja minusta tuosta makkarista tulee kiva, tyylikäs kun sama tyyli läpi huoneen, eläväinen tapetti ja vielä kun jotain pehmeää ja pörröistä materiaalia tyynyjen, torkkuhuovan ym muodossa, niin ihana. Ei silti sellainen, mitä itse haluaisin, mutta minulla onkin aika "epänormaali" tyyli :)
 
Keira
Tunnelmaamput sängyn päädyille ja ehkä kauniita kirjoja muutama. Lipaston päälle kynttilöitä ja sänkyyn sävyihin sopivia pehmeitä koristetyynyjä ja valkoinen lampaantaljamatto lattialle niin avot
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Varmasti tulee ihan hieno! Eikä yhtään halvan näköinen. Ilmettä voi kuitenkin niin paljon muuttaa (vaikka sitten siihen kalliimpaan suuntaan) päiväpeitoilla, verhoilla ja sillä minkälaiset matot on lattialla.
Mä oikeasti tykkän hirveästi Ikeasta,mutta kun se on halppa,niin tulee mieleen että halppanäköinen se sitten on....
Matto tulee häräntalja...

Niin ja koko makuhuonen oli niin halppa en maksanut kun 1700,on toki vielä lisää ostanut,emme vaan kotaneet kaikki vielä,vaikka ostettu oli jo noin 3kk sitten,ei aika ole ikinä sisusta ja koota

Sänky ennen oli 349 ja me ostettiin 49eurolla,niin iso alennus oli
 
Sarah
Alkuperäinen kirjoittaja Keira:
Tunnelmaamput sängyn päädyille ja ehkä kauniita kirjoja muutama. Lipaston päälle kynttilöitä ja sänkyyn sävyihin sopivia pehmeitä koristetyynyjä ja valkoinen lampaantaljamatto lattialle niin avot
öh onko siis tässä kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=4865038.jpg sängynpääty? Luulin pahvilaatikoksi.........
 
Maria
Kivalta näyttää :)

Mulle ei ole mitään merkitystä sillä, onko sisustus kallis vai halpa. Vain se merkkaa, miltä se NÄYTTÄÄ. Voin yhtä hyvin noukkia jonkun esineen vaikka roskalavalta kuin ostaa kalliimman designtuotteen.
 
mam
Ei oo tylsä vaan sopivan rauhallinen, kuten makuuhuoneen kuuluu ollakin! Meillä aika samansäyinen tapetti ;)

Tää oli Savanna sulta oikeestaan aika yllättävä ja järkevä valinta. Oikein asiallinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarah:
Alkuperäinen kirjoittaja Keira:
Tunnelmaamput sängyn päädyille ja ehkä kauniita kirjoja muutama. Lipaston päälle kynttilöitä ja sänkyyn sävyihin sopivia pehmeitä koristetyynyjä ja valkoinen lampaantaljamatto lattialle niin avot
öh onko siis tässä kuvassa http://www.aijaa.com/v.php?i=4865038.jpg sängynpääty? Luulin pahvilaatikoksi.........
:LOL: no kiitos
 

Yhteistyössä