Mun maha on tosi outo...jokohan vois päästä yöllä synnyttämään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Maha ollu tosi outo muutaman tunnin,jomottanu alamahaa ja ala selkää,ei kuitenkaan supistuksia nuo kivut oo.Muutenkin maha on vähä jotenkin kipee kauttaaltaan...

Tässä elättelen toiveita et josko synnytys olis nyt käynnistymässä piakkoin..Viikkoja on 39+5 :)

Onko muilla ollu tuollasia jänniä kipuja alamahalla/alaselässä?Ei oo sellasia menkkamaisia kipuja mutta sen tapasia,vaikea selittää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Maha ollu tosi outo muutaman tunnin,jomottanu alamahaa ja ala selkää,ei kuitenkaan supistuksia nuo kivut oo.Muutenkin maha on vähä jotenkin kipee kauttaaltaan...

Tässä elättelen toiveita et josko synnytys olis nyt käynnistymässä piakkoin..Viikkoja on 39+5 :)

Onko muilla ollu tuollasia jänniä kipuja alamahalla/alaselässä?Ei oo sellasia menkkamaisia kipuja mutta sen tapasia,vaikea selittää... :D

mulla alkoi pikkuhiljaa tuolleen että selkä kipeytyi. Siitä kun lähdin kohti sairaalaa, meni 13h että menin sitten synnärille ja siitä 13h niin tyttö syntyi :)

Toivossa on hyvä elää eiks niin =) Mulla oli tuollaista tästä kolmannesta ehkä viikko pari ennen kuin lopulta synnytys käynnistyi. Kipeitä supistelujakin oli monena yönä. Mutta jospa se siitä, toisilla menee nopeammin :) Tsemppistä vain!!!

Yhteistyössä