Mun lapsille mikään ei kelpaa:D

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Ajattelin vähän huijata esikoista, hänellä kohta synttärit hän mulle jo sanoi että halua paljon lahjoja niin kuin Jasminilla(tokalla) oli. No mä toin myynnistä pois Disney tavaroita mistä kokoajan puhuin teille, siellä on laukut, reput penaalit, palapelit, satenvarjot, pihaleluja ja paljon muuta. No sitten mä ajattelin huijata hänet, että hei, tämä on sun lahjat syntymäpäiväks:D. Jos joku olisi nähnyt miten hän mua katsoi, niin kuin mä annoin hänelle jotain ihan kakkaa, kun yleensä hän reagoi niin että kiljuu ja nauraa on onnellinen, mut nyt ihan surullisesti katsoi mua, että ahaa, kiitos äiti. Mun äitikin sanoi joo, heti näy ettei se kelpaa. No joo mun se vika kyllä ettei lapsille enää mitään kelpaa, sen takia nyt yritän kyllä olla ostamatta kun ennen ja kaikki mitä he halua, että he kestää myös pettymyksiä =)

Juu kyllä mä nyt vaan huomasin niin hyvin sen, ennen kävi aina sääliksi lapsia kun itkuissaan he pyysivät ostaa siitä ja tätä ja mä vaan laittanut säälin vuoka lompakko leveämmäksi, mut tyhmää olen, nyt jos oikeasti haluan säälitä heitä mun pitää myös tuoda pettymyksiä :| , mä vaan olen liian helppo heille ja muuten

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Tosi surullista. Suurin osa lapsista (mukaanlukien mun omat) olis riemuissaan tollasesta tavaramäärästä, ja paljon vähemmästäkin.

mä voin huvin vuoks laita sen tavaran määrän kuva, se varma saa tehdä, kun en enää näitä myy, vaan ne menee mulle itselle :D

Kuulostaa surulliselta :/ Mun 4-vuotias tyttöni olisi onnesta pyöreänä yhdestäkin mainitusta tavarasta.

Kuinka lapsi voi oppia arvostamaan mitään saamaansa, jos saa kaiken haluamansa pienestä pitäen

Mulla meni kans yhes vaihees ihan överiks... lapsi ei enää arvotanu yhtää mitä sai jne ei osannu olla yhtää kiitollinen.. dvd:t ja pleikka pelit ei ikinä kotelois ihan naarmuilla hyväku toimii... Kovan työn ja tuskan takana ollaan molemmat viisastuttu ja opittu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Kuulostaa surulliselta :/ Mun 4-vuotias tyttöni olisi onnesta pyöreänä yhdestäkin mainitusta tavarasta.

Kuinka lapsi voi oppia arvostamaan mitään saamaansa, jos saa kaiken haluamansa pienestä pitäen

Samoin :wave:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6067067.jpg

no tässä pieni osaa, vielä latikoissa ja autossa näitä.....

(niin ja modeille jos kysymyksiä tulee. Niin laitan kuva kun ne ei enää ikinä mee myyntiin, jäädän ne kaikki itselle)

Heh, aloitan laps vieraille tehdä happy meal ateriat sitten:laugh:

Niin no, kannattaahan sitä vähän alkaa ihan kasvattamaankin lapsia. Se on sitten vähän noloa tulla vinkumaan, kun teini-ikäinen vetelee maiharilla äitikultaa, jos ei paria tonnia satu saamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Niin no, kannattaahan sitä vähän alkaa ihan kasvattamaankin lapsia. Se on sitten vähän noloa tulla vinkumaan, kun teini-ikäinen vetelee maiharilla äitikultaa, jos ei paria tonnia satu saamaan.

Juu se on totta :| just äitikin sanoi että hei sun pitää lopettaa turhaa ostaminen, kun ne reagoi jo näin...
Kyllä mä vielä iso lahjaa ostan syntymäpäiväksi vain sen takia kun tokalle ostin iso lahjaa ja se muista, mut sen jälkeen, en enää ostaa kun harvoin tai sitten kun on vaan juhlat, ei joka kauppareissulla

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

tai viikon välein uutta läppäriä uusilla ominaisuuksilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
joskus lapset tykkàà hiveen yksinkertaisistakin asioista. ja sitten voisithan sà luvata niille vaikka viikon loman virossa?

sava mità mieltà tàstà mun idiksestà? mun tyttò on tosi iloinen jos voi olla vaikka viikon rantalomalla mun kanssa, tai vaikka làhivuorilla.... jotain "luksusaikaa" àidin kanssa? pikkutavarat riittàà, mutta isot asiat on....

joskus lapset tykkàà hiveen yksinkertaisistakin asioista. ja sitten voisithan sà luvata niille vaikka viikon loman virossa?

sava mità mieltà tàstà mun idiksestà? mun tyttò on tosi iloinen jos voi olla vaikka viikon rantalomalla mun kanssa, tai vaikka làhivuorilla.... jotain "luksusaikaa" àidin kanssa? pikkutavarat riittàà, mutta isot asiat on....

Sorry en heti huomannut. Juu mä haluan itse mennä aika paljon, mut nyt ei ole aika ollenkaan mennä mihinkään :( mulla paljon asioita nyt pitää hoita, varma syksyn asti en pääse mihinkään, mulla on jopa lahjakortti ja en voi siitäkään käyttää, kun en voi edes pariks päiväks mihinkään mennä :/

Yhteistyössä