Mun lapsilla onkin kahdet haalarit ja kahdet 2-os. talviasut ja kaikki uusia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PIKKUporvari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PIKKUporvari

Vieras
Esikoisella:
Minymo Tähtihaalari
Remu Talvihaalari
Legotec takki ja haalarihousut
Ticket to Heaven takki ja Lenne haalarihousut

Kuopuksella:
IdaT ruskea apinahaalari
Reimatec Talvihaalari
Remu takki ja haalarihousut
Ticket to Heaven takki ja Lenne housut

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
kerrohan vielä millaisilla kengillä teillä talvi kuljetaan?

Ei olla vielä hankittu täksi talveksi. Hankitaan jos ei edelliset enää mahdu. Merkki kaiketi Viking Gore. Noita meillä on ollut aiemminkin ja hyväksi todettu. Toiset kengät tarranauhalliset Kuomat.

Mun likka saa rikki kaikki ulkoiluivaatteet tuolla rymytessä.Toissavuonna tais mennä viidet haalarit ja viimme vuonna yksi haalari ja kahdet housut.
Onhan se hyvä olla useammat :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei olla vielä hankittu täksi talveksi. Hankitaan jos ei edelliset enää mahdu. Merkki kaiketi Viking Gore. Noita meillä on ollut aiemminkin ja hyväksi todettu. Toiset kengät tarranauhalliset Kuomat.

no tottakai ne täytyy nyt hankkia! miten niin ne kesän jälkeen vielä mahtuisi? viimevuotiset? ei ole kiva jos uuden puvun kanssa kulkee _vanhoissa_ kengissä. Osta kunnon kengät, vaikka eccot tai timberlandit eikä tuollaista halppiskamaa.

no tottakai ne täytyy nyt hankkia! miten niin ne kesän jälkeen vielä mahtuisi? viimevuotiset? ei ole kiva jos uuden puvun kanssa kulkee _vanhoissa_ kengissä. Osta kunnon kengät, vaikka eccot tai timberlandit eikä tuollaista halppiskamaa.

Jaa, no ei noilla ole jalka kauhean paljoa kasvanut. Saman kokoiset lenkkarit nyt käytössä mitä viimevuotiset talvikengät.

Jaa, no ei noilla ole jalka kauhean paljoa kasvanut. Saman kokoiset lenkkarit nyt käytössä mitä viimevuotiset talvikengät.

Eccot on liian jäykät ja kapealestiset. = Huonot. Timbereissä taas maksaa merkki enemmän kuin ominaisuudet.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mun likka saa rikki kaikki ulkoiluivaatteet tuolla rymytessä.Toissavuonna tais mennä viidet haalarit ja viimme vuonna yksi haalari ja kahdet housut.
Onhan se hyvä olla useammat :D

Oho! :D

Meillä kanssa kuluu lähes puhki tai kokonaan puhki haalarit ja housut.

Kaikista kalleimmista merkeistä olen luopunutkin kun ei kestä nekään kovaa kulutusta. Esim. Ticket to Heaven, Molokids...

Ai joo, nyt muistankin että toi Legotec oli myös alessa kun ostin edellisen vuoden kuosia.
Normaalihintaisena olen ostanut Minymon ja IdaT haalarit.

Mikä Legotec? Mä olisin ostanut alesta viivana vihreät housut ja siihen kuuluvan poikien takin, mutta myyty oli kaikki jo normihinnalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Ai joo, nyt muistankin että toi Legotec oli myös alessa kun ostin edellisen vuoden kuosia.
Normaalihintaisena olen ostanut Minymon ja IdaT haalarit.

Mikä Legotec? Mä olisin ostanut alesta viivana vihreät housut ja siihen kuuluvan poikien takin, mutta myyty oli kaikki jo normihinnalla...

Lego wearin tec-takki ja -housut. Tanskasta ostin.

Yhteistyössä