Mun lapsi kaupassa tänään huusi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:whistle: oli aika noloa kun tyttö noin 5 vuotiaana vuosi sitten etti lapiota hiekkalaatikolta ja sanoi "mis vitus se on" :whistle: :ashamed: :snotty:
Ja tossa yksi päivä tuli jumalan lauta......................... :/

mun poika oli noin 1,5v kun istui ostoskärryissä ja isi nosti sixpäkin koriin - poika heristää sormea ja sanoo ei ota ei ota -
tasan ne kaksi sanaa jotka oli oppinut ;)

Meillä poika ei pienenä osannut sanoa "jätski", vaan sanoi "läski". Kerran sitten kaupassa oli kaks tyttöä jäätelöaltaan edessä rupattelemassa ja tää toinen tyttö oli aika isokokoinen. No, kuten arvata saattaa, meen jätkä osoitti sitä allasta ja karjui kovaan ääneen: "kato äiti, läskii". Tuli muuten kiire korjaamaan että nyt ei saa JÄTSKIÄ :ashamed: .

Meidän tytsi hinasi pienenä Muumi-limsapulloa kaupan hyllystä, ja kailotti, että haluaa Muumi-kaljaa! Poliisilaitoksen passijonossa neiti hihkui odotushuoneessa olevalle miehelle, että "vaari"! Mies oli noin ikäiseni, eikä tosiaan vaari... Ehkä sanan merkitys ei ollut ihan auennut...

Mä muistan se oli noin 5v sitten mä olin ollut uimahallissa ja sinne tuli karvainen tumma mies ja sielä oli noin 3v lapsi,kun hän näki että tämä mies menee uimaan hän juoksi karkuun ja huusi itkiessä sielä,Äiti,äiti täällä on KARHU :laugh:

mun lapsi osotti pienenä jotain mun ikästä miestä kaupassa ja sano "isi"..just
kaverin lapsi oli kaupassa kajahyllyn luona alkanu huutaa ja itkee"äiti älä osta kaljaa"ja tää äiti ku ei koskaan melkee mitää ees juo,etenkää lastensa nähden

Meillä neiti karju niin että kauppa raiku että :tahtoo munaa!!! käskin isän ja tyttären hakee jotain tyyliin rasvaa ja et samalla ottaat tytölle kinderin kun olin luvannu lauantain kunniaks, isi käsitti että kanamunia.. mitäs en tarkentanu mitä munaa..

Heh :D

Meillä kun lapset näkevät miehen, huutavat he: "Toi on isin näköinen!" :laugh:
Ennen näin sanoivat vain yhdelle miehelle, joka todella muistuttaa heidän isää/miestäni...Mut nykyään he saattavat sanoa ihan kenelle miehelle vain.. :D

Yhteistyössä