Mikä siinä on että jos jonkun toisen muksu/muksut huutaa kaupassa - ei aiheuta minkäänlaista reaktioita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mutta.. jos se on oma lapsi joka huutaa naama punasena niin että kauppa raikaa haluaisi kadota syvälle maan alle. Varsinkin kun ihmiset tuijottaa silmät suurina ja kuiskuttelee ja toiset jopa nauraa.

Terv: äiti jonk 1v sai "äsken" jumalattoman raivokohtauksen kun kaupassa olo riitti totaallisesti.
Kyllä teki mieli jättää ostokset siihen ja kalppii pois.
Esikoinen vielä lisäs maustetta soppaan ja pelleili ja esitti minkä kerkesi.

Kylläpä oli mukava kauppareissu. :D Onneksi käymmekin kaupassa vain kerran viikossa :laugh:

En tiedä mikä siinä on mut kuopus ei oo ikinä tykänny kaupassa olosta. Esikoinen sen sijaan ei ollut moksiskaan edes vauvana. Nytten hipeltelee kaikkia vaatteita ihannoiden.

Ehkäpä noihin miehiin on sitten jo sikiö aikana rakennettu joku sisäinen "inhoan kaupassa oloa" juttu :D

Pitää olla varman oloinen ja rauhallinen, että ei tässä mitään, ihan luonnollista, jos näin tapahtuu. Jos äiti pää punaisena ja häpeillen luimistelee hyllyjen välissä, niin sitten toiset ihmiset luulevat, että sillä ei pysy oikein homma hanskassa :D.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pitää olla varman oloinen ja rauhallinen, että ei tässä mitään, ihan luonnollista, jos näin tapahtuu. Jos äiti pää punaisena ja häpeillen luimistelee hyllyjen välissä, niin sitten toiset ihmiset luulevat, että sillä ei pysy oikein homma hanskassa :D.

No näinhän se taitaa kyllä olla :)

Mutta siinä tilanteessa vaan miettii hiljaa päässään "äkkiä pois, äkkiä pois" :D

Ai, kyllä mun hermoja ainakin repii jos joku mukelo tekoitkee ja rääkyy kaupassa karkkien tms. perään. Varsinkin tommosessa pienemmässä kaupassa, missä se huuto kuuluu koko ajan. Ja jos itsellä vielä päänsärky, niin silloin tekis mieli mennä sanomaan sille lapselle että ole HILJAA... En kuitenkaan mene vaan yritän suorittaa ostokset mahdollisimman nopeasti.

:D Niinhän se vain on. Mutta joo, homma pitää vain hoitaa loppuun asti. Ostokset hoidetaan loppuun.

Mun äidillä olis ystävä, joka inhosi kitinää ja rääkymistä. On jäänyt mieleen, että kun olin noin 4v niin sanoi mulle, että "Nyt se turpa kiinni!!!". Tehosi. Mutta on tietty jäänyt mieleen kun olin totaalisen järkyttynyt.

Yhteistyössä