C
clivia
Vieras
Meillä juodaan ruuan kanssa vettä tai mehua jos sitä sattuu olemaan.
Maitoa ne saa vain kahviinsa tai teehensä.
Mulla on mennyt tällä viikolla rahaa ruokakauppaan vajaa 20 euroa ja perheessä kolme poikaa ja minä,pojat 10,13 ja 15v.
Ei ole ruuan terveysarvoja mietiskelty ja on syöty purkkihernesoppaa,nakkeja,uusiaperunoita,puuroa,jätskiä,leipää ja juustoa.
Mä ostin viisi pientä tomaattia ja hienosti on pärjätty.
Tänään mä itse söin lohta,kermaperunoita (pojat oli jo viety junalle kun lähtivät isälleen) eikä maksanu mitään kun mieskaveri toi ruokatarpeet tullessaan.
Nipotetaan taas sitte joskus.
Mun 13 vee istuu päivät pitkät tietokoneella myös enkä ole jaksanut kieltää,istukoot.
Nyt on kesäloma.
Valvottukin on miten sattuu kun päätin kerrankin ottaa rennosti.
Mahtaa nuo olla aika kurjassa kunnossa kunhan koulut alkaa
p.s. unohdin että sai apinat sentään banaanit maanantaina ja eilen jokainen 2 euroo karkkirahaa.
Maitoa ne saa vain kahviinsa tai teehensä.
Mulla on mennyt tällä viikolla rahaa ruokakauppaan vajaa 20 euroa ja perheessä kolme poikaa ja minä,pojat 10,13 ja 15v.
Ei ole ruuan terveysarvoja mietiskelty ja on syöty purkkihernesoppaa,nakkeja,uusiaperunoita,puuroa,jätskiä,leipää ja juustoa.
Mä ostin viisi pientä tomaattia ja hienosti on pärjätty.
Tänään mä itse söin lohta,kermaperunoita (pojat oli jo viety junalle kun lähtivät isälleen) eikä maksanu mitään kun mieskaveri toi ruokatarpeet tullessaan.
Nipotetaan taas sitte joskus.
Mun 13 vee istuu päivät pitkät tietokoneella myös enkä ole jaksanut kieltää,istukoot.
Nyt on kesäloma.
Valvottukin on miten sattuu kun päätin kerrankin ottaa rennosti.
Mahtaa nuo olla aika kurjassa kunnossa kunhan koulut alkaa
p.s. unohdin että sai apinat sentään banaanit maanantaina ja eilen jokainen 2 euroo karkkirahaa.