Mun lapseni meinas tänää päästä hengestään..=(

Olin kylässä ja meidän 2 v vilpertti oli saanu parvekkeen oven auki.. Hetken päästä kurkattiin mitä pienet tekee kun on hiljasta nii siellä poju oli keikkumassa jakkaralla masu reunalla ja katteli kuulema autoja.. :eek: :eek: :eek: Toinen 2v oli kanssa kiipeemässä jakkaralle..

Mun jalat on vieläkin vatvulia ja koko ajan iskeytyy päähän että, mitä jos poika ois tippunu.. :'( :'(

Järkkyä ja huono äiti fiilis saa musta otteen :ashamed:
 
vieras
olisko pitänyt vaikka katsoa sen muksun perään ettei tuollaista pääse käymään.. niin ei tarvis tälläkään hetkel täällä kaksplussa siitä itkeä.. omaa tyhmyyttä tuollainen
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisko pitänyt vaikka katsoa sen muksun perään ettei tuollaista pääse käymään.. niin ei tarvis tälläkään hetkel täällä kaksplussa siitä itkeä.. omaa tyhmyyttä tuollainen
haista sinä sanonko mikä..tuollaista voi tapahtua kuule. ja onneksi mitään ei kuitenkaan nyt tapahtunut.. joskus se vahinko voi sinullekkin sattua! mitäs siihen sanot?naurettavaa tollanen syyttely!
 
hui
Kauheeta ajatella tollasta.Mun mahanpohjasta ihan kouras ku luin ton alotuksen,hui!
Ite oon kans joskus parin vanhana istunu kuulemma ikkunalaudalla!!Ihan sellasella peltisellä räystäällä ja asuttiin tokassa kerroksessa-alla asfaltti!Katselin sieltä alas pihalle ja pihan isommat lapset huuteli mun äitiä,joka oli keittiössä,et'mee äkkiä makuuhuoneeseen.Äitini on aina sanonu et'sillon oli kyllä suojelusenkeli paikalla-mulla ja sillä-koska pystyi ihan hiljaa ja rauhallisesti tulemaan luo ja nappaamaan mut sieltä syliini.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Mä oikeesti näen koko ajan sieluni silmillä sellasen epämääräsen lapsi möykyn siel asfaltis.. Mä en oikeen meinaa päästä tästä yli.
:hug: rauhotu.kaikki on nyt hyvin kuitenkin. aivan varmasti säikähdit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisko pitänyt vaikka katsoa sen muksun perään ettei tuollaista pääse käymään.. niin ei tarvis tälläkään hetkel täällä kaksplussa siitä itkeä.. omaa tyhmyyttä tuollainen
Kuule kyllä ois. Just puhuin miehen kanssa et, aina sitä ihmettelee et miten lapset pääsee putoo ikkunoista jne.. Mut näemmä niin voi käydä, muutaman sekunnin hiljaisuus ja PAM.. Oltiin kuitenki kaksiossa et ei kauheen kauas lapset ennätä ja lähes koko ajan siinä lasten kanssa istuttiin, mut oltiin sitte "rohkeita" ja juotiin keittiös kaffeet..

Mä oisin varmaan hypänny peräs jos poika ois tippunu. Yhdes oltais lähdetty
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olisko pitänyt vaikka katsoa sen muksun perään ettei tuollaista pääse käymään.. niin ei tarvis tälläkään hetkel täällä kaksplussa siitä itkeä.. omaa tyhmyyttä tuollainen
ylihuolehtivaistenkin lapsille sattuu ja tapahtuu.
täysin kokoajan et voi lasta koskaan valvoa,varsinkin kun niitä lapsia on monta.
vahinko tapahtuu juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.
jos on yksi lapsi niin mikäs siinä sitä vahtiessa.. mutta kun niitä on enempi niin ei ne silmät väänny kokoajan joka suuntaan.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Kauheeta ajatella tollasta.Mun mahanpohjasta ihan kouras ku luin ton alotuksen,hui!
Ite oon kans joskus parin vanhana istunu kuulemma ikkunalaudalla!!Ihan sellasella peltisellä räystäällä ja asuttiin tokassa kerroksessa-alla asfaltti!Katselin sieltä alas pihalle ja pihan isommat lapset huuteli mun äitiä,joka oli keittiössä,et'mee äkkiä makuuhuoneeseen.Äitini on aina sanonu et'sillon oli kyllä suojelusenkeli paikalla-mulla ja sillä-koska pystyi ihan hiljaa ja rauhallisesti tulemaan luo ja nappaamaan mut sieltä syliini.
sama kuin minä..olin 4vuotiaana mummolleni sanonut että mummo menen ulos ja kiipeän savupiipunluokse..mummo nauro et juu kiipee vaan..ei oikeesti ollut uskonut että katolle pääsen tms..olin kuule sinne kiivennyt..silloin oli meinannut sydän pompata mummoltakin kurkusta
 
vieras
kyllä sen verran katson lapsieni perään ettei ne missään parvekkeella roiku...johan se nyt tervejärkikin sanoo... ja jos noin on käynyt niin olisit pitänyt sen omana tietonasi etkä täällä palstalla sillä asialla hae itsellesi huomiota
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Olin kylässä ja meidän 2 v vilpertti oli saanu parvekkeen oven auki.. Hetken päästä kurkattiin mitä pienet tekee kun on hiljasta nii siellä poju oli keikkumassa jakkaralla masu reunalla ja katteli kuulema autoja.. :eek: :eek: :eek: Toinen 2v oli kanssa kiipeemässä jakkaralle..

Mun jalat on vieläkin vatvulia ja koko ajan iskeytyy päähän että, mitä jos poika ois tippunu.. :'( :'(

Järkkyä ja huono äiti fiilis saa musta otteen :ashamed:
No, seuraavalla kertaa tehokkaampi valvonta ja onneksi ei sattunu pahempaa. Mulla on kokoajan pelko takaraivossa ton pojan kanssa, se on pitka ikasekseen ja sellanen apina ettei oo tosikaan. Avaa ovet jne ja hetkessa kiipeaa keikkumaan tiesminne. Oma partsin ovi on lukittava-tiukat lasitukset, mutta kylapaikoissa saa olla ihan kokoajan silmat mukana missa se poika on.
 
Voi kamala
eikö just viime kesänä joku pikkulapsi tippunut kerrostalon ikkunasta Oulun Kaakkurissa. Minä neuroottisena oon laittanut yläkerran aukaistaviin ikkunoihin sellaiset esteet, ettei varmasti pienet pääse kurkkimaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä sen verran katson lapsieni perään ettei ne missään parvekkeella roiku...johan se nyt tervejärkikin sanoo... ja jos noin on käynyt niin olisit pitänyt sen omana tietonasi etkä täällä palstalla sillä asialla hae itsellesi huomiota
Joo anteeks. meen muruni viereen nukkumaan. moro..
 
Mulla on autistinen veli ja siinä se vasta on ollu äidillä ja isällä vahtaaminen, kun poika halusi kokeilla ja tehdä kaikkea, jotta näkee mitä tapahtuu. Mm. särki ikkunan tahallaan koska halusi kuulla millainen ääni siitä lähtee. Kerran se istua kökötti mummulassa aitan katolla. Ja minut kerran pukkasi ikkunasta, kun istuin ikkunalla. Mut me asuttiin ihan maan tasalla kuitenkin, et ei käyny mitenkään.
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Olin kylässä ja meidän 2 v vilpertti oli saanu parvekkeen oven auki.. Hetken päästä kurkattiin mitä pienet tekee kun on hiljasta nii siellä poju oli keikkumassa jakkaralla masu reunalla ja katteli kuulema autoja.. :eek: :eek: :eek: Toinen 2v oli kanssa kiipeemässä jakkaralle..

Mun jalat on vieläkin vatvulia ja koko ajan iskeytyy päähän että, mitä jos poika ois tippunu.. :'( :'(

Järkkyä ja huono äiti fiilis saa musta otteen :ashamed:
Onneksi mitään ei sattunut, mutta mieleeni tuli se että jos olisikin sattunut ja juttu olisi päässyt lehtiin, olisi sinut haukuttu täällä täysin lyttyyn huonona äitinä joka ei lastaan vahdi.
Näinhän täällä on ollut tapana aina kun jotain ikävää on lapsille sattunut.
 

Yhteistyössä