Mun lapseni ei saa kärsiä tästä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosivieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosivieras

Vieras
Ihmissuhde asiat on ajaneet mut siihen jamaan, että mikään muu tällä hetkellä ei helpota kun kalja.

Mun tarvii ainakin tämä iltapäivä jaksaa lapsen kanssa. Kuinka toimin, ettei sossutätit vie lasta multa ? Rakastan lastani yli kaiken ja meillä hyvä suhde vaikka ollaan erottu lapsen isän kanssa kolme vuotta sitten.

Huolehtisikohan lapsen isä nyt hänestä kun itse vain itken ..? Ja millään korjaantuu oloni, että taas saan pian nauttia lapsiseurasta.

Joskus on aika itkujen.

Kovin kehno on lohduttajasi.
Mitäpä jos vaihtaisit sen vaikka raippaseen kävelylenkkiin jonkun luottoystävän kanssa tai vaikka piknikkiin jossain mukavasa paikassa. Höpöttelette ja parannatte maailmaa ilman mitään kiirettä eikä lapsenkaan tarvitse poistua paikalta tai pelätä oudosti käyttäytyvää (humalaista ja nyyhkivää) äitiä.

Nyt mennään musta-vlkoiselle linjalle.. Mutta oletko huomannut että laitat kajlan lapsesi edelle?
Oletko huomannut että lapsesi ei ole se tärkein, vaan se että saat kaljaa?
Näytä meille ja ennenkaikkea itsellesi että lapsesi on se tärkein, ja hae apua itsellesi ja tuohon kaljanjanoon. Kohta huomaat olevasi pahasti jumissa ja lapsesi on kadottanut äitinsä.

• Tykkää
Reactions: LisaMarie
Murheet oppii uimaan ja olosi vaan pahenee, kun haet apua/helpotusta/lohtua päihteestä.
Toisinsanoen käsittele ne asiat selvinpäin, niin pääset niistä joskus irtikin ja ota aikaa itsellesi jos tarvitset, vie lapsi hoitoon ja hea itsellesi ammattiapua, myönnä tilanne ennen kuin on liian myöhäistä.

Kiitos kommenteista. Mä käyn päihdetyöntekijän juttusilla ja mielentereystoimiston asiakas olen. Lapsi saa ehkä nyt mennä isänsä luo, mutta tiedän, että ongelmani on vähän liian suuri siihen nähden minkä verran mulla olisi aikaa tätä asiaa selvittää.

Kiitos kommenteista. Mä käyn päihdetyöntekijän juttusilla ja mielentereystoimiston asiakas olen. Lapsi saa ehkä nyt mennä isänsä luo, mutta tiedän, että ongelmani on vähän liian suuri siihen nähden minkä verran mulla olisi aikaa tätä asiaa selvittää.

Älä selitä!
Sinun nykyinen ongelmasi on todella pieni verratuna siihen mihin olet nyt menossa tuolla käytöksellä jossa kalja on omaa lasta tärkeämpi.
Nyt vähän ryhtiä nainen. Sinä olet ihan itse vastuussa elämästäsi ei kukaan muu. Jos sinulla on masennusta niin hommaat siihen hoitoa ja haluat ihan itse parantua etkä vain keksiä tekosyitä vastuun vältelemiselle.

Nyt kannattaa oikeasti ryhdistäytyä, on mahdollista että lapsi oikeasti viedään etkä ihan heti häntä takaisin saa!!!!!!
Olipa syy mikä tahansa, lapsi on tärkeämpi.Jos sulla on huono olo / et pysty huolehtimaan lapsesta, ole vaan tyytyväinen että lapsi saa sossujen kautta huolehtiván kodin jostain muualta..

Kyllä noin on, se tästä vielä puuttuis että viinaa joisin. Ykköskaljaa otan useinkin. Kysymys onkin vain siitä, että millä helpotan sitä tuskaa joka johtuu ties mistä syistä.

Ei mielenterveysongelmaiset tyhmiä ole ja vasta äsken lapsen kanssa syötiin ja halittiin päälle.

Silti mua sisältä riepoo ja tekis mieli lisää kaljaa. En ole humalassa lapsen kanssa kuitenkaan.

Hienon päivän vietimme lapsen kanssa. Se rakkaus mitä meidän välillä on, on käsinkosketeltavaa kaljasta huolimatta.

Sain hetken tauon, kun lapsen isä on hänen kanssaan nyt.

Nämä asiat ei ole ollenkaan niin mustavalkoisia kuin voisi kuvitella. Olen joutunut lapsesta jo monta kertaa melkein luopumaan (sairaskohtaukset jotka ilmeni jo ennen minun alkoholismia?), mutta se ei tapahdu enää koskaan. Me olemme yhtä.

Yhteistyössä