Mun lapsen tarhassa on ihana (lapseton) tarhatäti! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävätulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävätulee

Vieras
Mun tyttö, 1v ja 2kk on pienin koko tarhassa. On saanut kuulemma tältä tarhatätiltä ihan erityishuomion :) Toki niin ettei muut lapset siitä kärsi, meidän tyttö vaan herää aina aikasemmin kuin muut päikkäreiltä.

Kysäisin yks päivä parilta muulta tarhantädiltä että miten täällä onkin noin mukava uusi hoitaja, he kertoi mulle että uusi hoitaja tykkää lapsista ylenkaiken muttei ole omia. En kysynyt sitten enää että miksi ei. Se ei varmaankaan kuulu mulle. Vähän tietty uteliaana mua olis kiinnostanut, kun hoitotätikin alkaa vissiin olla lähempänä 5- kuin 4-kymppiä.

Toivoisin vain niin noin lapsirakkaalle ja hyvälle tyypille omia lapsia! :) Kiitos sulle tarhan hoitotäti, kun pidät niin hyvää huolta lapsista. Luulen että sinua tullaan kaipaamaan kun "saat" sen siirron muualle. :/ Meillä ainakin tulee ikävä, tyttö muistaa erinomaisesti sun nimesi kotonakin, ja sen kun vedät "kuukkaa!" = pulkka. :)

silloin kun itse olin pieni ja tarhassa, niin mua hoiti sellanen lapseton henkilö, nyt jäänyt eläkkeelle ja aina muistaa mun vanhemmat jos näkevät kaupassa ja kyselee, että mitä mulle kuuluu. Aivan ihana on!

Muistathan kertoa henkilökohtaisestikin. Varmasti sydäntä lämmittää noin positiivinen palaute.

Meillä kanssa p-kodissa yksi täti, jolle ei ole jälkikasvua suotu. Tiedän kiertokautta lapsettomuusongelmasta ja tuntuu niin pahalta, että juurikin päiväkodissa pitää olla töissä, kun on tämmöinen ongelma itsellä. Mutta tuskin se lapsettomuus hoitajasta huonoa/hyvää tekee kuten tämä yksi pönttö ilmeisesti luulee.

Eikä minusta ole liikaa paljastettu, jos kerrotaan, onko lapsia vai ei.

Mun lapset on tarhassa, jossa kuopuksella on omaksi hoitajaksi nimettynä täti, jolla on kuulemma ihan kuopuksen ikäinen lapsenlapsi. Musta täti suhtautuu ihanasti kuopukseen :) Jotenkin mummomaisesti, sillain hyvällä tavalla ;)

Esikoinen ei saa ollenkaan niin kivaa huomiota, se menee siellä muiden muksujen joukossa mutta kuopuksella tuntuu olevan erityisasema tämän yhden tädin silmissä. Se lämmittää äidin mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Oli kyllä vähän liikaa kerrottu työkaverista, yleensä henkilökunnan yksityisasioita ei saa paljastella oli se sitten mitä tahansa.

miksi niin, että jos joku kertoo jotain omasta mielestä ihanaa ja hauskaa juttua, jonkun täytyy välttämättä alkaa tonkimaan sitä paskaa jostaki! Ja niin epäolennaisesta vielä.

eli minä monen lapsen äiti lastenhoitajana päiväkodissa en ole yhtä hyvä kuin se lapseton. Vaikka täydestä sydämestä välitän niistä lapsista ja jokaiselle sitä syliä ja läheisyyttä yritän tarjota. Paras kiitos tulee niiltä pieniltä tahmatassuilta jotka peruuttaa syliin, kun lattialla istuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Taas yksi hyvä syy välttää naisvaltaisia työpaikkoja, että joku menee kertomaan onko lapsia vai ei!! Sehän on yksityisasia.

Mistäs sää tiedät vaikka työkaverit tietäis että toinen ei pahastu jos kertoo.

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Nana "juurikin päiväkodissa PITÄÄ olla töissä",eiköhän ole ihan itse valintansa tehnyt,varmaankin tykkää työstään..

On varmasti tehnyt, mutta ei ole tämä asia ollut hänellä silloin tiedossa, ettei ehkä koskaan omia ole tiedossa. Kyllä siinä joutuu hammasta varmasti puremaan välillä, kun toisten lapset vaan parveilee jaloissa. Ja kasvavat perheet on ne, joitten kanssa joutuu töitä tekemään.
Mutta en tiedä, kuvittelen vain, että se voi olla tuskallista...

Yhteistyössä