I
ikävätulee
Vieras
Mun tyttö, 1v ja 2kk on pienin koko tarhassa. On saanut kuulemma tältä tarhatätiltä ihan erityishuomion
Toki niin ettei muut lapset siitä kärsi, meidän tyttö vaan herää aina aikasemmin kuin muut päikkäreiltä.
Kysäisin yks päivä parilta muulta tarhantädiltä että miten täällä onkin noin mukava uusi hoitaja, he kertoi mulle että uusi hoitaja tykkää lapsista ylenkaiken muttei ole omia. En kysynyt sitten enää että miksi ei. Se ei varmaankaan kuulu mulle. Vähän tietty uteliaana mua olis kiinnostanut, kun hoitotätikin alkaa vissiin olla lähempänä 5- kuin 4-kymppiä.
Toivoisin vain niin noin lapsirakkaalle ja hyvälle tyypille omia lapsia!
Kiitos sulle tarhan hoitotäti, kun pidät niin hyvää huolta lapsista. Luulen että sinua tullaan kaipaamaan kun "saat" sen siirron muualle. :/ Meillä ainakin tulee ikävä, tyttö muistaa erinomaisesti sun nimesi kotonakin, ja sen kun vedät "kuukkaa!" = pulkka. 
Kysäisin yks päivä parilta muulta tarhantädiltä että miten täällä onkin noin mukava uusi hoitaja, he kertoi mulle että uusi hoitaja tykkää lapsista ylenkaiken muttei ole omia. En kysynyt sitten enää että miksi ei. Se ei varmaankaan kuulu mulle. Vähän tietty uteliaana mua olis kiinnostanut, kun hoitotätikin alkaa vissiin olla lähempänä 5- kuin 4-kymppiä.
Toivoisin vain niin noin lapsirakkaalle ja hyvälle tyypille omia lapsia!