Mun laps kuulostaa ihan mustalaiselta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho

Vieras
Oikeesti. 8-v piikupoika, laulaa karaokea tuolla ja venyttää ihan samalla tavalla kuin mustalaiset. Ja ei, ei oo koskaan kuullut heidän laulavan.

Mun isän puolelta jostain on romaneja, mutta en tiedä miten läheltä koska se on ollut häpeä ja salaisuus. Oletan että isän isoäiti.. mun isällä on mieletön lauluääni, on tumma ja laulaa kuin romanit. Muakin on siunattu lauluäänellä. Mutta tuo lapsi. Huhhuh.

Kun se laulaa, kuulostaa kuin mustalaislapsi laulais. Se vibrato, juu nou..

:D

Stasikin puhui pienenä kuten romanit. Sanavalinnat ja kaikki. Kummitussetä, joka siis on ½romani, oli tikahtua nauruun, kun Stasi huomautti: "Katohan, hepoloita!"

Jonttu, sielunsisareni. Sinä tunnistat mut tänkin nikin takaa, eikö? ;) Tiedän että niin on =)
<3
Arvaa mitä siskoseni.. tää nainen on rikkonut ikisinkkuusvalansa ja mennyt ihastumaan. Niin palavasti että melkein pelottaa. Ekaa kertaa kuuteen vuoteen. Tai no, ehkä koko elämään.. :heart:

Ihmeellinen elämä.. miten on, pystyisitkö auttamaan hiukan tässä tuskassa, vai onko karhurumpu vienyt kaiken energiasi? (tunnen sen rummun energian tänne saakka, aivan uskomaton! :heart: )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jonttu, sielunsisareni. Sinä tunnistat mut tänkin nikin takaa, eikö? ;) Tiedän että niin on =)
<3
Arvaa mitä siskoseni.. tää nainen on rikkonut ikisinkkuusvalansa ja mennyt ihastumaan. Niin palavasti että melkein pelottaa. Ekaa kertaa kuuteen vuoteen. Tai no, ehkä koko elämään.. :heart:

Ihmeellinen elämä.. miten on, pystyisitkö auttamaan hiukan tässä tuskassa, vai onko karhurumpu vienyt kaiken energiasi? (tunnen sen rummun energian tänne saakka, aivan uskomaton! :heart: )

Eikös olekin ihmeellinen rumpu? Siinä on ukkonen sisällä.

Kun saan "omaa aikaa", kurkistelen, mitä sinulle kuuluu.