mun laihdutus.. kilomerkinnät

• Viestiketjun aloittaja namiskuukkeli
  • Ensimmäinen viesti
kuunlilja
mä aloitin käymään painonvartijoissa 19.8.2004. Aloitus paino oli 108kg ja pituutta on 174.5 cm. nyt kävin vaatteet päällä vaa`assa ja se näytti 93.2. olen tuloksiin erittäin tyytyväinen =) että en ole saanut juotua kuin ehkä litran maksimissaan, sekin jää varmaan useimpina päivinä tosi paljon vajaaksi. ja liikunta on melko olematonta ajanpuutteen vuoksi. mutta homma toimii! tsemppiä vaan kaikille kilojen kanssa taisteleville :wave:

namiskuukkeli
paino 116kg, jotain oksutautia liikkeessä: mulla pahoinvointia ja napostelu pitää sen kurissa.. lisäksi juhlittu synttäreitä joten herkuteltu on kunnolla :whistle: ja se näkyy tietenkin painossa..

Onneksi olkoon uusille alottajille !!!! Olette tehneet hyvän päätöksen. Tää on tämmöstä vaihtelevaa hommaa tää laihdutus : välillä putoaa kilo-pari ja välillä menee viikko ettei tapahdu mitään. Mutta kun muutosta haluaa niin kyllä varmasti onnistut ! Mulla kolmas paikkariviikko takana ja hitaasti edetään. Mulla on se visio silmissä miltä mä näytän sitten n 65 kiloisena niin se kannustaa !

kerttu L
Juo nyt piiukka ihmeessä vettä jos laihdutat.Se auttaa aineenvaihdunnassa ja vie nälkääkin pois.Itse juon kolme litraa päivässä vaikken laihduttakkaan.Myös iho pysyy hyvänä.

namiskuukkeli
Etsin tätä ketjuu tuolta kaukaa :whistle: mut se olikin täs etusivulla :)
Mulla on ollut PMS ahmimisineen päällä, kaikki kaapista kelpas :ashamed:
mut pikkuisen paino laskenut siitä huolimatta =) 115.7kg.. ihan hyvä että mun ahmiminen ei oo sentään nostanut painoa! Eli joku kontrolli on ollut huomaamatta päällä
Vyötäröltä on lähtenyt neljä senttii pois :) Kyllä se tästä, aurinkokin paistaa ulkona pitkästä aikaa joten olotila itselläkin heti reippaampi =)

nikittä
Paino tänäaamuna 114.9kg :) eli eka tavoite on saavutettu, vaikka en ole tässä välissä tietoisesti laihduttanut: motivaatio katosi kuin pieru saharaan!! :ashamed: :/ Ja päälle iski: mä sit huomenna.. huomenna.. huomenna jatkan laihduttamista :whistle: Ja äkkiä tuo aika vierähtää :eek:
Mutta kuitenkin: kivaa kun paino on alle 115 kilon :) Seuraava etappi on pyöreät 110kiloa! Jotenkin innostus vähän palasi kun huomasin painon laskeneen vähä vaikka söinkin mitä sattuu, myös karkkiakin =)

jalliina
Ekkö sää todellakaan saa itselle mitään. Nyt vaan tiukka ote ja ajatus, ettei kenenkään tartte olla läski ja pukeutua telttavaatteisiin. Kuvastot pursuaa kivoja vaatteita ja jokaisella on mahdollisuus ostaa normaalikokoisia vaatteita. Turhaa valitellaan, ettei oo kivoja ja nuorekkaita vaatteita. Kyllä löytyy, kun viitsii nähdä vaivaa ja laihduttaa normaalimittoihin. Tuolla painonvartijoiden sivulla on kannustavia esimerkkejä tyypeistä jotka laihduttaneet melkein 50 kiloakin vuodessa. Eli nyt tsemppiä ja liikuntaa ja oikea ruokavalio päälle. Namiskuukkelillekin suosittelen pisteiden laskentaa, jos kontrolli ei muuten pelaa. Samalla oppii erottamaan lihottavan ja terveellisen ruokavalion eron ja suunnittelemaan loppuelän kestävää ruokavaliota, ettei kilot tule korkojen kanssa takaisin. Kun minä olen pystynyt laihduttamaan normaali mittoihin niin kyllä pystyt sinäkin. Ja koskaan en enää suostu kaapuihin ja lököhousuihin pukeutumaan. Eikun painareiden ryhmään mukaan. Kun myöntää ongelman on jo se jo puolet voittoa. :flower:

namiskuukkeli
Tiedän hyvin mikä on terveellistä + vähäkalorista, oon ollut painonvartioissa vuosia sitten. Sama mulle vaatteiden koko, terveyttäni tässä enemmänkin ajattelen.. Tai sen mahdollista menetystä. Kuitenkin painonhallinta vaatii niin ison muutoksen elämään, että siihen ei yhtä-äkkiä pysty, varsinkaan jos motivaatio katoaa, kärsii pahasta PMS-oireista, masentuu herkästi yms. Vaikka tää tuntuukin selittelyltä, nuo on suurena syynä myös mun lihomisessa

mittoja etsivä
Siis kyllä muakin inhottaa antaa tukeani ihmiselle, jolla on täysin elämänhallinta hukassa. Hoida nyt tuo PMS ym. kuntoon ja sitten itseä niskasta kiinni ja päätät ettet ahda itseesi mitään ylimääräistä. Mun työtoveri on 150 kiloinen 150 senttinen nainen ja kun sen elämää seurailee ei voi muuta kuin sääliä. Hengityskin käy kuin höyryveturilla. Kaikki nivelet on rikki, liikkua ei voi yhtään ilman hikeä... Itse olen pudottanut raskausajan kiloni selvällä päätöksellä ja kyllä sen pitäisi muiltakin onnistua jos minultakin!

joku vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2005 klo 20:26 mittoja etsivä kirjoitti:
Siis kyllä muakin inhottaa antaa tukeani ihmiselle, jolla on täysin elämänhallinta hukassa. Hoida nyt tuo PMS ym. kuntoon ja sitten itseä niskasta kiinni ja päätät ettet ahda itseesi mitään ylimääräistä. Mun työtoveri on 150 kiloinen 150 senttinen nainen ja kun sen elämää seurailee ei voi muuta kuin sääliä. Hengityskin käy kuin höyryveturilla. Kaikki nivelet on rikki, liikkua ei voi yhtään ilman hikeä... Itse olen pudottanut raskausajan kiloni selvällä päätöksellä ja kyllä sen pitäisi muiltakin onnistua jos minultakin!

Ei sun tarvi ees lukea mun kirjoituksia, eikä kommentoida ja vielä vähemmän tukea.. mä teen just niin ku mulle itelle hyvältä tuntuu!

Yhteistyössä