mun laihdutus.. kilomerkinnät

• Viestiketjun aloittaja namiskuukkeli
  • Ensimmäinen viesti
namiskuukkeli
Eli alkupaino on tänään huikeet 117.8 kiloa :eek: :ashamed: Ensimmäinen tavaite on 110kiloa, sillä jo 5% painonpudotus on terveydelle hyväksi =) mun painoindeksi on 44, eli sairaalloisen lihava olen.
Koska liikkuminen on ollut mulle ongelmallista niin aloitan sen hitaasti.. tänään kilometri kävelty (kivuliasta totta tosiaan!!)
Toivottavasti pääsis illalla vielä uudemman kerran pikkulenkille :)
Yritän jatkossa kirjoitella ainakin painokehitystä, toivottavasti suunta oisi reilusti alaspäin, jottei motivaatio katoaisi.
t. miikulainen, joka vasta herppas painokeskustelussa.. (olikin rekattu nikki, joten vaihdan nikkini namiskuukkeliksi)

vakkari nyt nikittä
Onnea matkaan! Matka on pitkä, mutta ei koskaan liian pitkä jos on tarpeeksi tahtoa! SINÄ ONNISTUT KYLLÄ. Asetat pieniä tavoitteita kerrralla, se on oikein!

Nimim. 95kilosta lähtenyt, nyt 88kiloinen, ja piiiiitkä etappi edessä!

TSEMPPIÄ! :hug:

Hei, IHANAA KUN KIRJOITIT!! Pelastit mun päivän, ihan totta. En oikeestaan tiedä miksi, mut tuli hyvä mieli. Sulla on paljon pudotettavaa, mut jotenki toi päättäväisyys sai mut hyvälle tuulelle.

Mulla itellä tökkii laihdutus pahasti just nyt ja yritän bongailla täällä palstallakin kaikkea positiivista laihdutuksen puolesta - vaikka kyllä mä ne faktat jo tiedänkin, enemmänkin haen fiilistä! Aloituspainoni oli 85,9 kg ja viikko sitä tais olla 81 ja risat. Pitäis pudottaa paino 63 kiloon ja nyt jo tökkii :eek: Mahdanko päästä loppuun asti?! No, indeksi oli 34 aloittaessani, eli olen tällanen lyhyenläntä emäntä.

Jatka sä samaa rataa niin mä yritän pysyä kans jotenki laihduttamisen reunassa kiinni. Tsemppiä! :heart:

Kuule kerro ihmeessä kuulumisias! On ihana kun taas yksi ihminen aloittaa! Ota vaan iisisti niin se paino lähtee alas, älä edes ajattele mitä pitäis sit joskus painaa, vaan noi pikku etapit on todella hyviä!

Mulla lähtö 80 ja tavoite 50 tai alle.. pituutta ei ole kun sen 147cm

ikuinen laihduttaja
Tsemppiä sinulle!
Olen itsekin tämmöinen sairaalloisen lihava. Nyt olen 2 viikkoa laskenut pisteitä huomenna kerron 2 viikon pudotuksen minunkin eka tavoitteeni on alle 100kg sinnekin on matkaa mut olen myös antanut itselleni aikaakin ja etenen myös pienin askelin. Päätin juuri palkita itseni jokaisen -5 kg jälkeen jollain uudella alusvaatteella sukalla tms. en siis syömisellä niinkuin olen ennemmin tehnyt. Minäkin laitan tänne koko ajan etenemisestäni.

Kiva lueskella ihmisten kuulumisia ja tavoitteita ja miten menee, mulla ei olis ku sellanen 6kg tai tietysti enemmänkin saa lähteä, mut yritetään silti yhdessä ja motivoidaan toinen toisiamme jos meinaa usko saavutuksiin mennä =) .

namiskuukkeli
Paino aamulla 116.4kg :D Eli nesteet on lähteneet liikkeelle, turvotuksia oli ja on kyllä yhä vieläkin. Mutta oon kyllä saanut yöllä vessassa juostakkin ja vettä juoda :whistle: :LOL:

Hyvä,hyvä ja :hug: .Minulla on nyt kuudes päivä menossa ja paino oli pudonnut 1kg300g. :whistle: Kyllä se siitä lähtee vaikka meinaa välillä morkkis iskeä. :ashamed: Tuntuu välillä että jaksaako,mutta kyllä sitä vaan porskuttaa sitkeesti eteenpäin kun on tuota suomalaista sisua. ;)

eija1v

Täällä kans, jonka BMI yli 40. Olen laihduttanut 1.1 alkaen ja eilen ikaa kertaa pitkään aikaa se oli 39...jee =) =) =)

Pikku hiljaa hyvä tulee :flower: :flower: :flower:

namiskuukkeli
kiitoksia tsemppauksesta :hug: =)
Pää ollut hieman kipeänä, mutta ennen laihkarin aloitusta se oli useammasti + kovemmasti kipeänä. Pienoista nälkää on ollut, mutta ei maata kaatavaa. eikä oo paleltanut, vaan nytkin kädetkin ovat lämpimät, suorastaan kuumottavat (eli laihdutusoireilu ei ole alkanut vielä..) MUTTA jo nyt huomaa että iho on sileämpi jaloista, johtunee nesteen poistumisesta.
Syön juuri kevytherkkua; rahkaa, makeutusainetta + kaakaota (laitoin tummaa).. aluksi tuntui vähän oudolta mutta parin lusikallisen jälkeen miellyin makuun. Jostain luin että rahka on hyvää myös funlightin (1.5-2rkl) kanssa.. pitänee kokeilla seuraavalla kerralla kun herkkua tekee mieli (jääkaappi oli tyhjä, ei ollut edes ananasta.. siksi tämä kokkisotakokeilu :kieh: )
vettä p
pitäisi jaksaa juoda enemmän, en ole juonut kuin litran :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 22:13 namiskuukkeli kirjoitti:
: )
vettä p
Tsemppiä kovasti sinulle!! Veden juonti kannattaa sitkeästi pitää mielessä. Minullekin se oli vaikeaa, mutta nyt kun siihen on tottunut, ei osaa edes aloittaa ruokailua, ennen kuin on saanut vesilasin! Eli olen totuttanut itseni siihen, että aina ennen ruokia juon ison lasillisen 4dl vettä. Eli koska syön 5 kertaa päivässä siitä tulee 2 litraa huomaamatta. Aloitin vuosia sitten kun painoni oli 107kg, meinasi paikat pettää totaalisesti, lyhyt kun olen vielä. Nyt olen pitkän junnaamisen jälkeen painossa 83,4kg ja matka jatkuu..

Paino tänä aamuna 91.8.Ei kyllä tuu mitään,täytyy myöntää.
Mun on tosi vaikea saada painoa alas yksin,pv:ssä olen joskus laihduttanut.Kotona kun olen päivät lasten kanssa niin tulee syötyä koko ajan.Jospa nyt onnistuis,kun on muitakin samas tilanteessa.

piiukka
Minulta paino pudonnut vuoden alusta 4 kiloa. Mutta vettä tai muitakaan juomia en juuri juo. Mihin toi nesteen juonti auttaa? Mulla tulee vaan kova vessassa ramppaus! Kertokaa tyhmälle :snotty:

namiskuukkeli
Paino 115.9 ja nyt ovat melkein kaikki turvotukset kadonneet.. joten seuraavaksi lähtee läski liikkeelle :D Painon putoamisvauhti tietenkin hidastuu, mutta jo tää turvotusten katoaminen tuntuu hyvälle :)
Veden runsas juominen poistaa kuona-aineita virtsan mukana elimistöstä, täyttää vatsaa eli kylläiseksi tulee helpommasti (jos juo ennen ateriaa) *Rankassa* laihdutuksessa (esim atkins) pitää huolehtia nestetasapainosta ja myös juotava vissyvettä, jotta hikoilemisen mukana karkaavat suolot korvaantuisivat. Turvotuksetkin lähtevät paremmin kun juo kunnolla vettä..Lisäks vesi on hyvää ja halpaa, ilman ylimääräisiä väri + lisäaineita oleva juoma :)
hmm.. KAIKKI laihduttaminenhan on rankkaa (kohta joku ois huomauttanut tuosta..)
Ja pitäs itekkin muistaa tuo veden ylistyslitannia, eikä sortua pepsimaksiin :whistle: :ashamed:

namiskuukkeli
aamupaino 115.1kg :)
Eilen illalla repsahdin spagettiin ja lihapullakastikkeeseen, kun en ollut päivällä kerinnyt syömään kuin yhden voileivän :whistle: :p Mutta sehän ei tee pitkässä juoksussa mitään :D eli sortumiset sillointällöin sallittakoon ;) :p :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:50 namiskuukkeli kirjoitti:
aamupaino 115.1kg :)
Eilen illalla repsahdin spagettiin ja lihapullakastikkeeseen, kun en ollut päivällä kerinnyt syömään kuin yhden voileivän :whistle: :p Mutta sehän ei tee pitkässä juoksussa mitään :D eli sortumiset sillointällöin sallittakoon ;) :p :D
:hug: sinulle!Minulla nyt tasan viikko takana ja kilon pudonnut paino.Liikkumaan olen alkanut todella paljon.Vielä en ole repsahtanut mihinkään paheeseen vaikka mieli on tehnyt. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 22:13 namiskuukkeli kirjoitti:
Pää ollut hieman kipeänä, mutta ennen laihkarin aloitusta se oli useammasti + kovemmasti kipeänä. Pienoista nälkää on ollut, mutta ei maata kaatavaa. eikä oo paleltanut, vaan nytkin kädetkin ovat lämpimät, suorastaan kuumottavat (eli laihdutusoireilu ei ole alkanut vielä..) MUTTA jo nyt huomaa että iho on sileämpi jaloista, johtunee nesteen poistumisesta.
Syön juuri kevytherkkua; rahkaa, makeutusainetta + kaakaota (laitoin tummaa).. aluksi tuntui vähän oudolta mutta parin lusikallisen jälkeen miellyin makuun. Jostain luin että rahka on hyvää myös funlightin (1.5-2rkl) kanssa.. pitänee kokeilla seuraavalla kerralla kun herkkua tekee mieli (jääkaappi oli tyhjä, ei ollut edes ananasta.. siksi tämä kokkisotakokeilu :kieh: )
vettä p
Haluan myös ketroa omat rahkakokeluni..

omenaa tai appelsiinia ja sitten rahka ja survotaan survottimella, nam!
Terveellistä ja HYVÄÄ on myös kun laittaa mantelirouhetta sekaan. Pisteitä menee pikkasen enemmän, mutta manteleissa on paljon hyviä rasvoja!!

täytyy mennä heti kokeilemaan tota kaakao juttua!

namiskuukkeli
paino aamulla 115.5, eli noussut 400g, mutta kaippa se kuuluu tähän luonnolliseen vaihteluun :whistle: :D Eli ei masenna minua.. ei pitäs kai näin tiuhaan käydä puntarillakaan, mutta kun on malttamaton luonne :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 15:10 namiskuukkeli kirjoitti:
paino aamulla 115.5, eli noussut 400g, mutta kaippa se kuuluu tähän luonnolliseen vaihteluun :whistle: :D Eli ei masenna minua.. ei pitäs kai näin tiuhaan käydä puntarillakaan, mutta kun on malttamaton luonne :whistle:
Hei, kannattaisiko käydä harvemmin vaa'alla, koska paino heittelee jatkuvasti luonnostaan? Tai minulle se ei sovi, tulen vaan pahalle päälle, kun sitten virallisella vaa'alla paino onkin enemmän kuin kolme päivää sitten.. Tsemppiä! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 15:58 Annuli kirjoitti:
\
Hei, kannattaisiko käydä harvemmin vaa'alla, koska paino heittelee jatkuvasti luonnostaan? Tai minulle se ei sovi, tulen vaan pahalle päälle, kun sitten virallisella vaa'alla paino onkin enemmän kuin kolme päivää sitten.. Tsemppiä! :wave:
AUTS! niinhän juuri itsekin mietit, ettei kannattaisi... terv. huono lukutaito :x

namiskuukkeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 15:58 Annuli kirjoitti:
\

Mä ostin uuden digivaa´an tähän tarkoitukseen. Laihduttelen ihan kotona yksikseni, salaa kaikilta paitsi mieheltä =)

Yhteistyössä