D
:D
Vieras
paistoin meille naudan sisäpaistista pihvit ja heitin koiralle pienen palan sitä paistia raakana. siitä on nyt kolmisen tuntia ja tyyppi seuraa mua anovan näkösenä vessasta lähtien jokapaikkaan
tai olla hyvää? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:meillä ihan normitilanne, mä en edes muista koska olisin saanu vessassa käydä ilman seuraa, toi 9kk labbis on ihan mahdoton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:meillä ihan normitilanne, mä en edes muista koska olisin saanu vessassa käydä ilman seuraa, toi 9kk labbis on ihan mahdoton![]()
täh,otatko sä koiran vessaan?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:meillä ihan normitilanne, mä en edes muista koska olisin saanu vessassa käydä ilman seuraa, toi 9kk labbis on ihan mahdoton![]()
höh. no, mikä jottei? ei meillä edes laiteta yleensä perheen kesken kotona ollessa ovea kiinni asti.meillä ainakin noi varjot seuraa ihan joka paikkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:meillä ihan normitilanne, mä en edes muista koska olisin saanu vessassa käydä ilman seuraa, toi 9kk labbis on ihan mahdoton![]()
höh. no, mikä jottei? ei meillä edes laiteta yleensä perheen kesken kotona ollessa ovea kiinni asti.meillä ainakin noi varjot seuraa ihan joka paikkaan...
no ei kyllä tulis mieleenkään elukoita ottaa mukaan vessaan.kyl ne sen aikaa saa pärjätä ilman muaja muutenkaan ei anneta koiran olla kii meiän persuuksis kokoaikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Maryanne:meillä ihan normitilanne, mä en edes muista koska olisin saanu vessassa käydä ilman seuraa, toi 9kk labbis on ihan mahdoton![]()
no ei kyllä tulis mieleenkään elukoita ottaa mukaan vessaan.kyl ne sen aikaa saa pärjätä ilman muaja muutenkaan ei anneta koiran olla kii meiän persuuksis kokoaikaa...
potkitko pois jaloistasi sitten vaimeidän koira seuraa suihkuunkin mukana katselemaan ja makoilemaan, tulee jopa saunaankin perässä jos ei huomata laittaa pesuhuoneen ovea kiinni.