Mun käy sääliks teidän miehiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Aina te teette aloituksia missä haukutte miehiänne. :( Kun katson mun omaa hölmöä, niin täytyy sanoa, että vaikka se tosiaan on välillä vähän hölmö, ei aina ajattele, eikä todellakaan ole täydellinen, niin mä rakastan sitä eniten maailmassa, enkä koskaan vaihtais pois! :heart: Jos joskus mietin että "miksköhän mä edes olen ton kanssa?", ajattelen niitä hyviä puolia ja mietin että "miks en olis?". Mä niin rakastan sitä, vuosi vuodelta, 10 vuoden jälkeen aina vaan enemmän.

Ettekö te rakasta teidän miehiä? Oletteko itse täydellisiä (avo)vaimoja?

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Tottakai useimmat rakastaa miehiään, mutta joskus on pakko päästä purkamaan sitä turhautuneisuutaan/kiukkua jonnekin.

Kun suurimmaksi osaksi kuitenkin se mistä pitää purnata on oikeesti aika mitättömän pieniä asioita niin ei viitti suoraan miehelle siitä nalkuttaa.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
No ei tietenkään olla! Mutta kyllä se nyt on parempi purkaa äärimmäiset raivot ja turhaumat tänne, kuin että loppujen lopuksi turhan takia huutaisi sille omalle rakkaalla. Meillä puhutaan asiat läpi ja puhki, kunnes niistä on päästy yli, mutta joskus vaan täytyy saada terveesti raivota :D

Oma mies on rakas, enkä itsekään ole täydellinen, mutta sellainen suhde, jossa ei ikinä tapella eikä purnata mistään, ei ole suhde ensinkään..

Tottakai useimmat rakastaa miehiään, mutta joskus on pakko päästä purkamaan sitä turhautuneisuutaan/kiukkua jonnekin.

Kun suurimmaksi osaksi kuitenkin se mistä pitää purnata on oikeesti aika mitättömän pieniä asioita niin ei viitti suoraan miehelle siitä nalkuttaa.

Miksköhän muuten naiset on AINA tyytymättömiä miehiinsä? Olis vaikka millainen multimiljardööriseksipeto miehenä

Minä olen kyllä täydellisen tyytyväinen oman mieheeni, vielä näin rapiat 18 vuoden yhdessäolon jälkeen- ja siksi minulla onkin todella vaivaantunut olo erään ystäväni luona, joka aina valittaa miehestään. En halua edes yrittää yhtyä mihinkään valitusrintamaan ja pelkään vaikuttavani leuhkalta, jos kehun häntä tuossa tilanteessa. Enemmän tai vähemmän sulavia puheenaiheen vaihtoja harrastan siis...

Enpä ole vielä kertaakaan nykyisestä miehestäni valittanut :)
En vaihtaisi pois ja todella häntä rakastan! :)

Ja uskon,että niin nämä muutkin mammat rakastavat,mutta joskus on kiva purkautua jonnekkin niistä asioista jotka ottaa päähän...
Ja ehkä se on toisaalta parempi että siistä pienimmistä asioista avaudutaan täällä,eikä natkuteta miehelle..ei sitten tule pikku asiasta suurta riitaa ja kotona on rauha maassa,kun äiti on saanut purkaa tuntonsa jonnekkin..

[QUOTE="vieras";24220118]Minä olen kyllä täydellisen tyytyväinen oman mieheeni, vielä näin rapiat 18 vuoden yhdessäolon jälkeen- ja siksi minulla onkin todella vaivaantunut olo erään ystäväni luona, joka aina valittaa miehestään. En halua edes yrittää yhtyä mihinkään valitusrintamaan ja pelkään vaikuttavani leuhkalta, jos kehun häntä tuossa tilanteessa. Enemmän tai vähemmän sulavia puheenaiheen vaihtoja harrastan siis...[/QUOTE]

Mullakin on yksi ystävä, joka valittaa ihan koko ajan miehestään. Viimeksi kun käytiin kahvilla, miehensä oli mukana, niin heti kun mies meni vessaan, alkoi valitus. Edellisestä miehestään valitti samalla tavalla kun olivat yhdessä ja nyt sitten kehuu exäänsä. Joka kerta kun kehuu exää ja haukkuu nykyistään, minä muistutan hälle miksi erosi exästään, mutta nyt hän on alkanut puhua että silloin liioitteli ym.
Käy sääliksi hänen nykyistä miestään.

En ole täydellinen aviovaimo, enkä muutoinkaan täydellinen ihminen.Miestäni en ole täällä haukkunut, eikä se kuulu tapoihini.Rakastan miestäni:heart:Elokuussa tulee 21v hääpäivä ja toivon että yhteisiä vuosia on edessä vielä runsaasti.

En usko että sellaiset valittavat täällä, joilla on asiat hyvin suhteessa. Mutta jos on ongelmia, minusta on ihan hyvä että täällä kirjoitetaan, kuin että valitetaan koko ajan miehelle tai tuttavillekaan.

Kyllähän monilla on ihan oikeita ongelmia, eikä se ole kiinni siitä eteikö rakastaisi. Ei parisuhteen ongelmat johdu aina siitä etteikö toista rakastaisi, vaan kahden ihmisen erilaisuudesta. Ei se ole niin yksiselitteistä, että jos on ongelmia, heti pitäisi erota. Tämä palsta voi antaa ihan uutta näkökulmaa asioihin, jos kirjoittaa avoimin mielin, eikä sillä mielellä että itse on oikeassa ja toinen automaattisesti väärässä.

Se on hyvä jos sinulla ja miehelläsi on kaikki hyvin, etkä tunne tarvetta purkautua täällä suhteestasi. Mutta annathan tilaa ihmisille jotka ovat erilaisia ja eri tilanteessa kuin sinä itse. Ja kaikki täällä eivät tosiaan valita turhasta. Joku voi olla kärsinyt vaikka vuosia suhteessaan huonoa kohtelua, muttei ole uskaltanut puhua siitä kenellekään, ja sitten kirjoittaa tänne anonyyminä. Siitä saattaa oikeasti olla apua.

• Tykkää
Reactions: röppö
Miun miestä ei tarvia ainakaan sääliä, en ole täällä enkä muuallakaan miestäni haukkunut.
Ei ole ollut tarvetta,ihana mies ja parisuhde.

En ehkä ole täydellinen vaimo joka hetki,mutta silti molemmat on tyytyväisiä parisuhteeseen ja rakkaus on syventynyt.
Mie rakastan miestä ja hää minnuu,kuudes hääpäivä oli alkukuusta. :) :heart:

He jotka täällä haukkuvat miehiään,ei ole hyvä parisuhde ja asiat kunnossa.
Varmaan he kokevat,että heidän on purettava oloaan ja parisuhteen ongelmia jossain.