Mun kaveri ei edes yritä imettää

• Viestiketjun aloittaja ihme touhua
  • Ensimmäinen viesti
ymmärrän
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä se on sairasta, jos pitää lääkkeitä syödä sen takia, ettei tule maitoa!! Eikä sillä mitään traumoja ole eikä lääkitystä. Ei kuulemma tykkää rintojen "koskettelusta" ei imemisestä.
Eli toisin sanoen...se ilmeisesti kokee imemisen ahdistavana ja jotenkin seksuaalisena. Tavallaan ymmärrän, että niinkin voi kokea asian. Muakin ahdisti ensimmäisen lapsen imetys. Vaati totuttelua, että osasi suhtautua siihen luontevasti.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Kyllä se on sairasta, jos pitää lääkkeitä syödä sen takia, ettei tule maitoa!! Eikä sillä mitään traumoja ole eikä lääkitystä. Ei kuulemma tykkää rintojen "koskettelusta" ei imemisestä.
Eli toisin sanoen...se ilmeisesti kokee imemisen ahdistavana ja jotenkin seksuaalisena. Tavallaan ymmärrän, että niinkin voi kokea asian. Muakin ahdisti ensimmäisen lapsen imetys. Vaati totuttelua, että osasi suhtautua siihen luontevasti.
Mä yritin ihan nätisti sanoa, et ei se ole seksuaalista ollenkaan. Nauro vaan ja sano, et mä saan vissiin kiksit noista rintajutuista...Noo, sit olinkin jo hiljaa. Se ei vaan YMMÄRRÄ koko asiaa!!

Rosa
Miten ihmiset vieraantuu kaikesta normaalista nykyään? Ei sitä ennen vanhaan mietitty, et hei haluunksmä nyt tätä tai tätä tai tätä...
Olen samaa mieltä! Mielestäni nykyihmiset on osittain niin turhasta vikisemässä ja mitään ei tarvitse kestää. " Kun mä en taho!". Luonnotonta minusta tuo imetyksestä kieltäytyminen. Mutta tosiaan aivan jokaisen oma asia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Typerää ja lapsellista. Eka kyseessä, eikä halua edes yrittää? Kaverisi on itsekäs idiootti, joka ei kykene ajattelemaan asiaa järjen kanssa.
Ikävä kyllä alkaa tuntua samalta, vaikka ihan kiva kaveri muuten.

ne
Olet aika mielettömän huono ystävä hänelle. Jos hän ei halua, niin hän ei halua. Se on täysin hänen oma päätöksensä, joten jos lopettaisit siitä vaahtoamisen, asiahan ei edes kuulu sinulle mitenkään! Naisen ei ole mikään pakko imettää.

Yhteistyössä