Mun kaikki ystävät vaan haluaa juoda ja hillua baareissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
ja minä en. Haluan mennä esim. elokuviin kavereiden kanssa ja vaikka ulos syömään, mutta kun kukaan ystäväni ei halua. Jos he saavat lapsenvahdin niin heti pitää päästä vetään perseet :o Sit mua ei kutsuta mihinkään ikinä ilman lapsia ja syyksi sanotaan vaan "en viitsinyt kun et halua juoda..." Mistä mä löydän ystävän, joka haluaisi tehdä muutakin kun ryypätä... Ehkä se on liikaa vaadittu!

mä oon kans vähän samanlainen,tykkä olla kotosalla vaikka grillata ja saunoa mielummin, tai men leffaan, sisustukauppoihin, shoppailee, rullaluistelee, rannalle ym. jotain kivaa, vaikka keilaamaan mut en baariin,ei tee mieli.

mehän ollaan ku kolme marjaa :laugh:
ehkä joillekkin se on sitä "nuoruuden" elämistä,tai halutaan päästä välillä siihen maailmaan joka oli ennen lapsia ja jotkut ottaa kaiken irti omasta ajasta tollatavalla.ite mieluummin kiertelen kauppoja ilman rattaita tms.

mut on myös jätetty ulkopuolelle ton takia

joo mäkin oon töissä tiskin takan kohta taas..
ja sit vielä vedän karaokee:D
Niin baareilun haluinen olen..ja jos joskus käyn "vapaa ajalla" ni oon yleensä aina selvin päin:)

piä vaan oma linjasi, muitten takia ei kannata lähtä vapaailtaasa pilaamaan baariin jos se ei kiinnosta. baareilu on aika yliarvostettua, en tajua mitä hohtoa. ite en baareile, ja joskus tosiaan ärsyttää nuo känni"keskustelut". tuntuu et on ihan eri aaltopituudella joidenkin ihmisten kanssa tuossa touhussa.

joo, en tiedä, että pitääkö oikeesti hommata uusia kavereita vaan sen takia, et en haluu baariin. Mä en nää baareissa mitään positiivista. Rahaa palaa siihen, et saat seuraavana päivänä huonon olon ja paskan fiiliksen.

mites, oikso sun mies sellanen joka haluis sun kanssa lähteä leffaan jne...?

mun mies on mun paras kaveri ja me tehdään yleensä tollasia juttuja kahdestaan ilman lapsia, harvemmin "otetaan perseet" tai mennään edes baariin. Ja kyllä mulla löytyy ystäviä jotka lähtee vaan ihan syömään ja leffaankin, mutta toisaalta niillä ei oo lapsia, että ne voi mennä sitte bailaamaan vaikka seuraavana päivänä. hitsi, nythän mä tajusin että mullakin on vaan sellasia perheellisiä kavereita, jotka joko haluaa lähteä baarin ryyppäämään tai ei halua lähteä mihinkään kotoolta. 9onneks on vielä näitä lapsettomia... :|

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
mites, oikso sun mies sellanen joka haluis sun kanssa lähteä leffaan jne...?

mun mies on mun paras kaveri ja me tehdään yleensä tollasia juttuja kahdestaan ilman lapsia, harvemmin "otetaan perseet" tai mennään edes baariin. Ja kyllä mulla löytyy ystäviä jotka lähtee vaan ihan syömään ja leffaankin, mutta toisaalta niillä ei oo lapsia, että ne voi mennä sitte bailaamaan vaikka seuraavana päivänä. hitsi, nythän mä tajusin että mullakin on vaan sellasia perheellisiä kavereita, jotka joko haluaa lähteä baarin ryyppäämään tai ei halua lähteä mihinkään kotoolta. 9onneks on vielä näitä lapsettomia... :|

Tästä just eilen miehen kanssa keskustelin, mut hän ei halua "tuhlata rahaa" siispä mun on tehtävä se itekseni. Ja ilman lapsia päästää kerta vuodessa johonkin. En mäkään mikään superäiti ole, joka ei koskaan väsy. Kaikki tarvitsee sitä omaa aikaa, mutta mulla ne näköjään on sit kaupassa käynnit...

mitäs jos menisit ihan yksin. leffaan (vaikka ihan johonkin nyyhky sellaiseen, kerrankin saat valita) ja sitten syömään? ei se sama ole kun yhdessä jonkun kanssa, mutta voi olla aika vapauttavaa!

tai sitten pistätä rahaa vähän sivuun joka viikko/kuukausi ja kuns aat tarpeeksi kokoon hommaat lapsen vahdin, tilaat hotellin, varaat leffaliput ja varaat pöydän ravintolasta ja sanot miehelles että nyt mennään, mä tarjoon!

Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:
mitäs jos menisit ihan yksin. leffaan (vaikka ihan johonkin nyyhky sellaiseen, kerrankin saat valita) ja sitten syömään? ei se sama ole kun yhdessä jonkun kanssa, mutta voi olla aika vapauttavaa!

tai sitten pistätä rahaa vähän sivuun joka viikko/kuukausi ja kuns aat tarpeeksi kokoon hommaat lapsen vahdin, tilaat hotellin, varaat leffaliput ja varaat pöydän ravintolasta ja sanot miehelles että nyt mennään, mä tarjoon!

Ei se onnistu, tuo salaa säästäminen.... meil on yhteinen tili ja mies on ihan tosi tarkka ja huomaa jos on johonkin "kadonnut" rahaa. Ehkä mun vaan pitää mennä sit yksin :(

Yhteistyössä