T
"toivo"
Vieras
En aloita kovinkaan kaukaa tätä kertomusta mutta lyhykäisyydessään kerron jotain. Anteeksi pilkkuvirheet(kyseinen näppäin ei toimi
) Suurin asia joka mua vaivaa on meidän tavallinen arki. Meillä ei ole mitään puhumista juurikaan. Hoidetaan puolin ja toisin(yleensä vaan toisin eli mä) kodinaskareet ja mies lähinnä kattoo telkkua tai on koneella. Useamman kerran illassa paikat vaihtuu eli mä menen kattoo telkkua ja mies on koneella. Koskaan ei katella yhdessä mitään ohjelmaa. Kumpaakaan ei kiinnosta toisen kattomat ohjelmat. Jutellaan silloin tällöin jotain pientä huomisesta tai kumpi hakee lapset hoidosta mut ei juurikaan muuta paitsi kinastellaan illalla kumpi laittaa lapset nukkumaan ja mul menee hermot kun mies ei tajua oma-aloitteisesti tehä mitään. Ei riidellä ikinä paitsi noita kinoja lukuunottamatta. Ei meil ole edes riidanaiheita. Nyt olis tarkoitus lähteä ns.häämatkalle mun kotikaupunkiin kuopioon(vuosi sitten mentiin naimisiin mutta nyt tehään matka) ja siitä nyt ollaan riidelty. Mies haluaa sinne ehdottomasti mut mä haluausin hieman luksusta eli mennä lentokoneella mut hän on siitä tympeissään. Meil on häätilillä rahaa+s-bonuksia mut hän ei halua käyttää s-rahoja kun niitä täytyy "vaan säästää". Mä en halua antaa tässä mitään huono-mies-kuvaa vaan vinkkejä miten saataisiin jotain yhteistä kivaa tekemistä mistä molemmat innostuisi ja meillä olis muutakin elämässä kun vaan perheenpyöritys. Lapset ei ole koskaan yökylässä ja me ei siis ikinä olla missään kahdestaan ja voisin kuvitella että saattaisin olla jopa vaivaantunut hänen kans kahdestaan kun ei ole mitään puhumista. Kuulostaa varmaan oudolle mut arvatkaa oonko miettiny pääni puhki että saisin jotain tolkkua mun ja miehen välille.