Mun iskällä menee jalat alta!:(

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
tulivat juuri reissusta ja ilmeisesti pitkästä autossa istumisesta tai pakkaamisista on tullut selkä niin kipeäksi ettei saa selkää suoraksi. kävelee etukumarassa ja huuto pääsee kivusta ja jalat menee alta :(
isän selkä leikattu vuosia sitten 3 kertaa.. pelottaa mikä siellä selässä taas on :(

eikä taatusti mene lääkäriin,on niin jääräpäinen!! ei aikuista miestä oikein pakotettua saa.. :/ on äidin omaishoitajana,miten ihmeessä pärjäävät :|

Ei siellä välttämättä ole sen vakavampaa, kuin et lihakset menneet pitkästä istumisesta jumiin.. sun pitäs saaha se lääkäriin ni sais kipupiikin ja lihasrelaksantin

voihan perskutarallaa... Selkävaivat tosi hankalia. Pystyisitkö menemään hieromaan isäsi selkää/ reidet olis hyvä hieroa. Jos reidet on jumissa niin heijastuu usein selkään. Voisko isäsi mennä hierojalle? Sirdaludia+tulehduskipulääkettä vois auttaa vähän... löytyisköhän

Alkuperäinen kirjoittaja 3 äippä:
voihan perskutarallaa... Selkävaivat tosi hankalia. Pystyisitkö menemään hieromaan isäsi selkää/ reidet olis hyvä hieroa. Jos reidet on jumissa niin heijastuu usein selkään. Voisko isäsi mennä hierojalle? Sirdaludia+tulehduskipulääkettä vois auttaa vähän... löytyisköhän

olin eilen heillä käymässä,pahaa teki katsella kun nousi tuolilta huuto pääsi. ei meinaa jalat kantaa :|
hieroin isän selkää kipugeeliä,samalla hieroin selkää muutenkin. mun veli perheineen osti n.vuosi sitten heille lahjaksi hierontalahjakortit,jättivät käyttämättä :/ isä on just sellainen "en mä mitään tartte"-ihminen,sisulla menee vaan eteenpäin vaikka mikä olis

Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
onko isälläs kunnon kipulääkkeitä kotona? jos pystyy syömään buranaa ni burana kuuri muutamaks päiväks

on heillä kipulääkettä mutta ei juuri tunnu auttavan :|

Tuollainen selkäkipu tarttis luultavasti parin viikon kunnon lääkekuurin, säännöllisesti otettuna. Rentouttava (sirdalud)+ tulehduskipulääke. Yksistään otettuina teho jää huonoksi/olemattomaksi.

Itse monta vuotta lääkkeitä selkäkipuun syöneenä tiedän tuskan.

Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Kun mun isällä meni jalat alta, löytyi keuhkosyöpä ja etäpesäkkeitä aivoista.
Kuoli 4 kk diagnoosin jälkeen.

ai kamalaa!!! nyt alko pelottamaan :'( :o

Hei sori. Mä luin ensin vain otsikon ja myöhemmin aiheen tarkemmin.
Ei se kaikilla todellakaan tarkoita syöpää!

Yhteistyössä