ei mitään,nyt puhuu mulle miten hyvää jugurtti hän osti :snotty: mies siis,no hän tiedä ettei ole pettänyt hänen kaa,sain vain tommosta ihailija itselle,no joo,kyllä mä lopetan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mitä sun mies sanoi? Eikö se ole vihainen?
pitkää stoori :|Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Mistä se on numeros saanu?
en,en ,en vaan osaa sanoa mitään hänelle arghh mua :$Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Ylpeiletkö sä tuollaisella käytöksellä? Aikuinen ihminen :ashamed:
toivottavasti..tietäisit savanna miltä tollanen pelleily voi tuntua! kasva aikuiseksiAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mistä sitä tietää jos sun miehelläskin on vaikka oma pikku ihastus? :saint:
älä sano muuta,musta varma tulee pervo,mutta hänkin on niin söpö ja khe,khe ei pihi :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla tekstasi piiitkän tekstarin yksi ihailija toissa la tai pe ja oltiin juuri ajelemassa mieheni kanssa. En lukenut viestiä ääneen kun ei myös kysynyt. Mutta kerroin hänelle että ihailijat pommittaa taas.
Mua(kaan ) ei haittaa noi ihailijat.. kunhan ovat vain niitä komeita ja nuoria ja fiksuja
Miehet on miehiä :heart:
Joo, yllättävän monilla on tollaisia pikku ihastuksia...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mistä sitä tietää jos sun miehelläskin on vaikka oma pikku ihastus? :saint: