Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä hametta ehtiny nähdä kun katse kiinnittyi sun kroppaan, se on hyvä!!
Kiitos, tässähän alkaa vallan punastelemaan.. :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä hametta ehtiny nähdä kun katse kiinnittyi sun kroppaan, se on hyvä!!
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Todella upea!Kauan sulla kesti tehdä se?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä lankaa käytit?
Hieno hame kyllä! Jos pidät nyörityksen tuon värisenä, niin ehkä olisi hyvä, että yläosassakin on tuota väriä. On tosiaan vähän irrallinen tuon värisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä lankaa käytit?
Hieno hame kyllä! Jos pidät nyörityksen tuon värisenä, niin ehkä olisi hyvä, että yläosassakin on tuota väriä. On tosiaan vähän irrallinen tuon värisenä.
Mä käytin sellasta lankaa ku Madame Tricote Almina puuvillalankaa, 27 s/10 cm.
Mä käytän yleensäkin liilaa paljon, myöskin kynsissä ja meikissä. Tällä hetkellä mull on itseasiassa liilaan vivahtavat hiuksetki..Joten hyvinh se tuo liila nyöriki menee..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mäkin tykkään liilasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mäkin tykkään liilasta.![]()
Liila on ihan ykkösväri, mustan, viininpunaisen ja äkäsen pinkin ohella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kiitti kenkävinkistä![]()
kun kutaset sen topin niin pistäs siihen topin selkämykseen myös samaa nyöritystä kun tuossa hameessa on takana, tulee yhteinäinen ja saa semmosen kuvan niinku koko komeus aukeais vaan yhestä nauhasta vetämällä![]()
![]()
![]()
ja toi hame menee muuten aivan mielettömän hyvin liilan topin kanssa kun siinä on se liila nyöritys, se sitoo kokonaisuuen yhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koo:on kyl kaunis kroppa.Oletko sä täällä kasvokuvia näyttänyt koskaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja äijäs on oikeessa:Ei tommosella kropalla mitään alushameita tarvi, tai sit tosiaan joku ihan miniminimittainen.
Juu en oo lesbo mut hyvännäkönen persus sulla on.![]()
No kiitoksiaEi mulla oikeesti oo hyvä perse, kuva hämää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja äijäs on oikeessa:Ei tommosella kropalla mitään alushameita tarvi, tai sit tosiaan joku ihan miniminimittainen.
Juu en oo lesbo mut hyvännäkönen persus sulla on.![]()
No kiitoksiaEi mulla oikeesti oo hyvä perse, kuva hämää
![]()
Ei siun peffas oo mittää vikkaa:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:Ne tekee, jotka osaa. :flower:
Mä en ymmärrä miksi jonkun vaatteen kaikkien osien pitäis sointua toisiinsa, kyllä voi olla sellaisiakin juttuja jotka "rikkoo" kokonaisuutta ja on ikäänkuin irrallaan. Eihän toi mikään mummoneule ole!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja koo:on kyl kaunis kroppa.Oletko sä täällä kasvokuvia näyttänyt koskaan?
KiitosOon vissiin joskus heikkouksissani erehtyny näyttämään..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koo:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja koo:on kyl kaunis kroppa.Oletko sä täällä kasvokuvia näyttänyt koskaan?
KiitosOon vissiin joskus heikkouksissani erehtyny näyttämään..
![]()
![]()
Oletko sä se joka pisti silloin kuvia vaatteistaan jotka oli goottityylisiä mutta sait haukut kirjastotäti naamasta??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:WAU tuota sun kroppaa!!!
¤kade¤ :ashamed:
Hamekin on upea!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Hähää, mä oon ollu ahkeranaToppi on kohta valmis, enää käden- ja pääntien röyhelöt
Eli viimestään huomenna valmistuu mut todennäköisesti jo tänä iltana. Ja siitä tulee HIENO!!
Nyt on ollu aikaa neuloa näillä keleillä. Tyttö juoksentelee pitkin pihoja ja mä istun päivänvarjon alla etupihalla neulomassa
Innolla vaan ootan että tulis äkkiä postissa lisää sitä lankaa että pääsen alottaan jakkua!