Mun hamonen! :D MUOKS. Ja toppi :D *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin just että jonkinlainen yläosa ois kans kiva tehä tohon kaveriks. Ehkä sellanen mis on vaan toinen olkain. Eli toiselta puolelta lähtis tosta kainalon alta ja viistosti menis ylöspäin ja toiselle puolelle olkain.. Jos ymmärrätte mitä mä yritän selosta.. :D

Ja siihen yläreunaan vois kans tehä ton röyhelön ni ois sit niinku samaa sarjaa.. Täytyypä alkaa kuutioimaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Upea hame, ja siististi tehty (tosin ihmettelen, ettei vyötäröllä ole jonkinsortin resoria tms.), mutta toi nyöritys vesittää koko homman.

Mä vihaan resoreita, ne on kamalia, sopii korkeintaan ihan arkivaatteisiin. Siinä on taitekerros ja kuminauha sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mietin just että jonkinlainen yläosa ois kans kiva tehä tohon kaveriks. Ehkä sellanen mis on vaan toinen olkain. Eli toiselta puolelta lähtis tosta kainalon alta ja viistosti menis ylöspäin ja toiselle puolelle olkain.. Jos ymmärrätte mitä mä yritän selosta.. :D

Ja siihen yläreunaan vois kans tehä ton röyhelön ni ois sit niinku samaa sarjaa.. Täytyypä alkaa kuutioimaan.. :D

Ymmärsinpä hyvinkin mitä ajat takaa :) Alapas vaan suunnittelemaan ja sitten valmiista kokonaisuudesta kuvaa :p :D

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
:heart: upea kerrasaan!!Tuollainen pitkänä vielä olisi kyllä aika :p ja se yläosa.

Olet kyllä taitava! =)

Joo tästä näyttää tulevan koko puvusto.. :laugh: Minariversio viel?! :D

toki vielä minari :D entä käsineet?Olisivat aika makeat tuolla samalla röyhelöllä :p tätähän vois jatkaa vaikka mihin... :D

:heart: upea kerrasaan!!Tuollainen pitkänä vielä olisi kyllä aika :p ja se yläosa.

Olet kyllä taitava! =)

Joo tästä näyttää tulevan koko puvusto.. :laugh: Minariversio viel?! :D

toki vielä minari :D entä käsineet?Olisivat aika makeat tuolla samalla röyhelöllä :p tätähän vois jatkaa vaikka mihin... :D

Joo!! Sormikkaat, vähän tonne kyynärpäiden yläpuolelle :p

Kyllähän sitä sais vaikka mitä! Mä yleisestikin tykkään tosta mallista tosi paljo, täytyy miettiä et mitä kaikkee siitä sais (hyvän maun rajoissa) väsättyä :D

Jakkuun tuplahelma, alempi vähän pidempi ja samalla tavalla pyöristetty ku hameen helma.. Ja jakun kiinnityksenki vois laittaa vähän sivuun niinku tos hamees toi halkio.. ja toki röyhelöt ympäriinsä..

Voi venäjä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja t:
muuten todella kaunis hame, mutta en ymmärrä tuota lilaa nyöritystä takana.

Mul on vissii joku sairas fiksaatio noihin nyörityksiin... :snotty:

Nyöritys sinänsä on ihan hyvä mutta tuo väri on ruma. Tekee nyörityksestä irrallisen ja hameeseeen kuulumattoman. Kaikki sen näkee, mut nää ei sulle sano, kehuu vaan kovasti. Naiset on sellasia.

Mitä lankaa käytit?

Hieno hame kyllä! Jos pidät nyörityksen tuon värisenä, niin ehkä olisi hyvä, että yläosassakin on tuota väriä. On tosiaan vähän irrallinen tuon värisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
muuten todella kaunis hame, mutta en ymmärrä tuota lilaa nyöritystä takana.

Mul on vissii joku sairas fiksaatio noihin nyörityksiin... :snotty:

Nyöritys sinänsä on ihan hyvä mutta tuo väri on ruma. Tekee nyörityksestä irrallisen ja hameeseeen kuulumattoman. Kaikki sen näkee, mut nää ei sulle sano, kehuu vaan kovasti. Naiset on sellasia.

Niih, se on niitä makuasioita :) Mun yks lempiväreistä on liila ja siks laitoin sen värisen nauhan.

Yhteistyössä