Ä
äiti
Vieras
Väsy, väsy väsy..... Mulla on ihana mies ja ihana uhmaikäinen lapsi. Kolmivuorotyö tai nykyään pelkää yötä ja aamua (ei omasta tahdosta). Mies töissä 5-6 päivää viikossa ja 12-14tuntia. Eli minä lähäs aina lapsen kanssá kahdestaan koton, kuuntelen kaikki kiukuttelut ja teen kotihommia ja aina vaan ihmettelen mitä ruokaa sitä taas tekis.... aamuvuoroon pitääherätä aikaisin ja vieda lapsi hoitoon ja töiden jälkeen hakea. Minä vien ja haen, aina. Aamuvuoroon pitää herätä aikaisin, mutta illalla en pääse aikaisin nukkumaan, kun lapsella on tietty rytmi, enkä viitsi hirveesti sekoittaa ja eipä kyllä totuttua aikaisemmkin käviskään nukkumaan. Vapaa päivät menee lapsen kanssa kahdestaan ja aamulla herätys tulee seitsemän aikaan, huolimatta siitä kuinka väsynyt olisin. Seksi.. jo onpa taas aikaa viime kerrasta, ne harvat kerrat milloin ollaan yhtäaikaa kotona ja vielä harvemmassa, että voisi harrastaa eli lapsi nukkumassa. sellaiset yöt että ollaan miehen kanssa yhtäaikaa menossa nukkumaan ja yhtä aikaa herätää... pari kertaa kuukaudessa. Mun pinna on nykyään niin tiukalla, etttä se ei kestä yhtään mitään. itken ja huudan kokoajan. Eli onko tässä mitään järkeä?