Mun elämä on ihanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut ap:lle. Ihanaa, että olet tyytyväinen elämääsi. Marisijoita on aivan liikaa. Minä olen myös täydellisen tyytyväinen elämääni. Voi kunpa tämä olotila voisi jatkua ikuisesti. Rakastan elämää.

Mäkin olen täysin tyytyväinen elämääni . Ei tule maristua enään- pieni elämän hauraudesta muistuttava tapaus laittoi mun elämän arvot uusiksi yli vuosi sitten .
Nyt nautin siitä mitä minulla on tänään !!!! :heart: :heart: :heart:
näen punaista jonkun natisevan joka hemmetin asiasta :(

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon kokenut:
elämässä voi tulla eteen mitä vaan joten nauti ja ole onnellinen nyt! Huomiesta kun ei tiedä, elämä voi heittää häränpyllyä!
sellainen nöyrä ote elämään!

hyvin sanottu tuo nöyrä ote elämään. Todella elämää täytyy elää nöyrästi, ei leveillen.

Mitä tämä nöyrä elämänasenne sitten oikein pitää sisällään?

Itse tiedän vallanhyvin ettei kaikki mene aina niin kuin haluaisi. Mutta lähinnä se on juuri se mikä on saanut aina välillä pysähtymään ja huomaamaan kuinka paljon niitä hyviä asioita pieneen elämääni kuitenkin kuuluu ja tajuamaan että voin siltikin olla onnellinen vaikkei kaikki olisikaan täydellistä. Ja juuri siksi ettei siitä huomisesta tiedä, koen tärkeäksi pystyä tänäpäivänä nauttimaan näistä tämän päivän iloista vaikka ihan leveillen. :D

En nähnyt että ap olisi missään vaiheessa sanonut ettei hänelle voisi käydä mitään ikävää (tai edes sitä ettei näin olisi käynyt jo), ainoastaan sen että hänellä on nämä asiat elämässä hyvin ja hän on niistä onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Mäkin olen täysin tyytyväinen elämääni . Ei tule maristua enään- pieni elämän hauraudesta muistuttava tapaus laittoi mun elämän arvot uusiksi yli vuosi sitten .
Nyt nautin siitä mitä minulla on tänään !!!! :heart: :heart: :heart:

Noin juuri. =)

Yhteistyössä