Mun elämä on ihanaa <3

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mä on ruma ja lihava. Mä oon tyhmä. Mä oon itseksekeinen paska, joka ei osaa mitään. Mulla on ruma mies, ruma lapsi ja ruma koti. Mä oon huono äiti, erittäin huono. Lisäksi mä olen huono opettaja, huono ystävä ja huono naapuri. Mä oon turhan valittaja, mulla on huono itsetunto ja värisilmä ja mä suutun liian helposti. Mä en osaa ajatella asioita kuin yhdestä näkökulmasta, omastani.

Näin ihanaa on mun elämäni, jos palstaan on uskomista :D.

Hei älä anna tän palstan sonnan tulla sun korvien väliin :hug: oikeesti kannattaa lukea tätä suodattimella ja ehkä pitää pikku taukoa jos oikein alkaa sieluun ottaa (hyvällä sanon ) .

Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Hei älä anna tän palstan sonnan tulla sun korvien väliin :hug: oikeesti kannattaa lukea tätä suodattimella ja ehkä pitää pikku taukoa jos oikein alkaa sieluun ottaa (hyvällä sanon ) .

Ei mua mihinkään ota just nyt ainakaan. Naurattaa vaan, kun hokasin tossa, että mitä kaikkea viallista mun elämässä onkaan - palstan mielestä siis.

Lisään vielä että just tosta syystä kirjoittelen nykyään aina harmaana ja eri nikeillä :/ jos joku ottaa sun jostaki jutusta herneen nenään niin sitten sitä kettuilua voi tehdä joka ketjussa aihe kuin aihe :/

myös mun elämä on ihanaa, paitsi että olen ruma ja lihava, olen myös VANHA, ja mulla on peräti kolme rumaa ja pilalle hemmoteltua lasta. Mä olen nipottaja, itserakas, tekopyhä, huomionhakuinen, ilkeä ja muuten vaan ärsyttävä...ainakin jos palstaan uskominen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mä on ruma ja lihava. Mä oon tyhmä. Mä oon itseksekeinen paska, joka ei osaa mitään. Mulla on ruma mies, ruma lapsi ja ruma koti. Mä oon huono äiti, erittäin huono. Lisäksi mä olen huono opettaja, huono ystävä ja huono naapuri. Mä oon turhan valittaja, mulla on huono itsetunto ja värisilmä ja mä suutun liian helposti. Mä en osaa ajatella asioita kuin yhdestä näkökulmasta, omastani.

Näin ihanaa on mun elämäni, jos palstaan on uskomista :D.

ennenkuin luin ton loppukaneetin, ajattelin, että ompas sörhis tarkkasilmäisellä tuulella. sille on varmaan sattunut jotain suurta jonka vuoksi hän voi olla kerrankin rehellinen itselleen.

mut sit tosiaan toi lopppukaneetti. no, tollainen vaikutelma mulle on kyllä hänestä syntynyt hänen avausten ja kommenttien perusteella. kaikki ulkonäkökohdat poissulkien.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Unohdit listastasi sen, että otat palstan aika ajoin ihan liian vakavasti.

Hitto, mulla on siis huono muistikin - hokasin nimittäin itse unohtaaneeni syntilistaltani myös sen, että poikani on pikkuvanha ja näsäviisas, joka kasvaa kieroon kun en pakota häntä leikkimään autoilla vaan sallin kirjojen lukemisen ja piirtämisen enkä pue häntä tummansinisiin/mustiin/harmaisiin örkkikuviollisiin vaatteisiin.

Hitto, mulla on siis huono muistikin - hokasin nimittäin itse unohtaaneeni syntilistaltani myös sen, että poikani on pikkuvanha ja näsäviisas, joka kasvaa kieroon kun en pakota häntä leikkimään autoilla vaan sallin kirjojen lukemisen ja piirtämisen enkä pue häntä tummansinisiin/mustiin/harmaisiin örkkikuviollisiin vaatteisiin.

Eli olet myös huonomuistinen.

Ja hei, eikös sulla oo jotkut kauheen rumat farkutkin? Punaiset.

Eli olet myös huonomuistinen.

Ja hei, eikös sulla oo jotkut kauheen rumat farkutkin? Punaiset.

Joo, ja vielä pilli-sellaiset! Ja leggareitakin käytän, vaiks oon näin lihava.

Lisää siis muotikatastrofit listaan.

Mitäs vielä...hmmm. Huomionhakuisuus, siitäkin on varmaan joskus joku ystävällinen ei-nikikäs maininnut?

Mitäs vielä...hmmm. Huomionhakuisuus, siitäkin on varmaan joskus joku ystävällinen ei-nikikäs maininnut?

Kyllä, ehdottomasti lisätään listaan. Niin kuin sekin, että olen allerginen :laugh: :laugh: :laugh:

Kyllä, ehdottomasti lisätään listaan. Niin kuin sekin, että olen allerginen :laugh: :laugh: :laugh:
muoviset helmet... :ashamed: