elämä on aivan sekaisin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iris

Vieras
inhoan itseäni. olen ruma, lihava enkä saa mitään aikaan. haluaisin kokea rakkautta, mutta turha kai mun on laittautua ja etsiä miestä, kun en sitä kuitenkaan saa. paska fiilis, kun mieli on maassa ja itsetunto on niin paska.

Tee jotain! On niin turvallista pyöriä omassa surkeudessaan, kuin että oikeasti tekisi asioille jotain. Aikaan saa, kun tekee. Laihtuu, kun laihduttaa. Tai sitten hyväksyy itsensä semmoisena kuin on. Ei ole helppoa, mutta ei se kenellekään ole helpoksi tehty tämä elämä.

Ota itteäs niskasta kiinni. Sulla on kuitenkin ruokaa ja asunto, etkä ole päihdeongelmainen. Aika hyvin on asiat, ainoa ongelma tunnut olevan sinä itse.

Ensinnäkin katso peiliin ja mieti muutama hyvä asia itsessäsi.
Toiseksi ostat itsellesi d-vitamiinia ja aloitat vähähiilihydraatittoman dieetin.
Kolmanneksi ajattelet hyviä asioita ja kirjaat niitä päiväkirjaan.
Mieti, millaista elämää vietät kymmenen vuoden päästä tai haluaisit viettää, jonka jälkeen...
Sitten elät hetken kerrallaan, et mieti eilistä, etkä tulevaisuutta ,vaan olet siinä hetkessä missä kulloinkin elät.

Kevennät ruoka valioo ja rupeet lisää liikuntaa, kyllä ne kilot karisee. Voithan laittautua ihan vaan vaikka omaks iloks, seki piristää mieltä joskus. Käy kampaajalla ja ota joku uus malli. Sit muuta asennetta, et varmasti löydä miestä jos on pakosti se löydettävä. Rohkeesti vaan tutustuu uusiin ihmisiin. En usko että nyt niin toivoton tapaus oot, varmasti sussakin on piirteitä mitkä saa miehillä sukat pyörii jaloissa. Pilkettä silmäkulmaan ja hymyä, niin kohta on miehiä ovella jonoks asti :D

Alkuperäinen kirjoittaja iris:
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:
meikkaa, laihduta ja lopeta laiskottelu.

problem solved.

meikkaaminen ei tee korppikotkasta joutsenta enkä osaa meikata eikä mulla ole varaa kalliisiin meikkeihin
siinä tapauksessa aloita menemällä töihin. palkasta voit ostaa meikkejä. ostoskeskuksen meikkiesittelijät osaavat kertoa miten niitä käytetään.

ei tää nyt mitään rakettitiedettä ole.

Moi! Mä olen hirveän kiinnostunut värianalyyseistä ihan jostain kummasta syystä vaan. Siinähän pitäisi ekaksi tarkistaa oman ihon sävy vaikka paperilappua ranteeseen verrattuna. No niin, lappu on rannetta vasten, mutta entäs sitten? ETenkin kun ei ole mikään selkeeä hunajahipiä muttei toistaalta lumikkikaan. Auttakaapa asiasta jotain tajuavat.

Yhteistyössä