Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeejee:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeejee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:
Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Sulla ei näköjään ole minkäänlaista empatiakykyä. Tosi asiallista kirjoittaa tällaista tähän ketjuun. Painu vaikka leikkimään pentu.
Et olisi ensimmäinen nainen, joka ei kestä totuutta. Huoriksiko niitä kutsuttiin, vai mitä ne oli? Sitä ei tiedä enää Wikipediakaan.
Siis mitä???? Mistä vitun huorista sä oikein puhut???? Nyt puhutaan syövästä ja kuolemasta, lähinnä peloista.
Taidat olla vähän seko.
Niin olenkin. Mutta ainakaan mun ei tarvitse paeta totuutta, niin kuin teidän, mitä te nyt olitte?
Koita nyt saatana tajuta, että syöpää sairastava tai hänen lähiomaisensa ei todellakaan halua kuulla tuollaista jauhantaa että "jokainen kuolee joskus" ja muuta plaa plaa. Helvetin typerää tuollaiset "vitsit". Ei taida olla mitään aivotoimintaa tuollaisten "vitsien" kertojilla.
Mä oon sun kans samaa mieltä, alko jo nii ottaa päähän että pakko kommentoida.
Kertakaikkisen älytöntä "kaikki kuolee joskus" -paskanjauhantaa! Siinä vaiheessa kun joutuu 4 v lapselleen kertomaan ettei hänen rakkainta isoäitiään enää ole (kun kuoli syöpään) niin eipä siinä paljo tollaset ajatukset tule mieleen! Tai kun tämä isoäiti itkee vähän ennen kuolemaansa ettei halua mennä vielä kun haluaisi nähdä lapsen kasvavan isoksi niin sanoappa siinä sitten että kaikki kuolee joskus!! Helvetti ku lohduttaa!!
Hohhoi, sori muille tunteenpurkaus..