K
kaisa
Vieras
puol vuotta sitten ja se vain leviää. Vielä ei ole kipuja ja on aika hyvä kuntoinen. Mut kuinkahan nopeasti ihminen voi mennä. Pelottaa!!! Onko teillä muiden läheisillä ollut syöpää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä aika pian voi mennä jos vain leviää.
Mun äidin sisaruksista 3 kuollut 9kk-3v kuluessa.
:hug:
Muita hoitoja ei voida tehdä kuin yritetään pysäyttää tabletti hoidolla. Tuntuu vaan ettei se auta mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Someone::hug: onko ollut hoidoissa? Mun läheisellä myös on, mutten tiedä siitä miten edennyt, vielä ainakin suht. hyvässä kunnossa
Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muita hoitoja ei voida tehdä kuin yritetään pysäyttää tabletti hoidolla. Tuntuu vaan ettei se auta mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Someone::hug: onko ollut hoidoissa? Mun läheisellä myös on, mutten tiedä siitä miten edennyt, vielä ainakin suht. hyvässä kunnossa
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Muita hoitoja ei voida tehdä kuin yritetään pysäyttää tabletti hoidolla. Tuntuu vaan ettei se auta mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Someone::hug: onko ollut hoidoissa? Mun läheisellä myös on, mutten tiedä siitä miten edennyt, vielä ainakin suht. hyvässä kunnossa
Eikö edes säde ja stytostaattihoitoa annettu? Ihan suoraan vaan tablettihoito? Onko äitisi vanhakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Alkuperäinen kirjoittaja sipu:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Alkuperäinen kirjoittaja sipu:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Heh heh
Nih. Parhaat vitsit revitään tosielämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Sulla ei näköjään ole minkäänlaista empatiakykyä. Tosi asiallista kirjoittaa tällaista tähän ketjuun. Painu vaikka leikkimään pentu.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Alkuperäinen kirjoittaja sipu:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Heh heh
Syövässä ei ole mitään vitsiä.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meidän isi:Mikä syöpä? Isäni on kuollut myeloomaan 50-vuotiaana, yleensä se on vanhempien ihmisten syöpä. Kuuluu verisyöpiin, eikä siis ole melanooma, niin kuin usein käsitetään. Oli rankkaa ja kivuliasta. Syöpä söi selkärankaa ja kallon luita. Tosi karua hommaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin meidän isi:Mikä syöpä? Isäni on kuollut myeloomaan 50-vuotiaana, yleensä se on vanhempien ihmisten syöpä. Kuuluu verisyöpiin, eikä siis ole melanooma, niin kuin usein käsitetään. Oli rankkaa ja kivuliasta. Syöpä söi selkärankaa ja kallon luita. Tosi karua hommaa.
munuaissyöpä
Alkuperäinen kirjoittaja se jonka isillä myelooma oli:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja näin meidän isi:Mikä syöpä? Isäni on kuollut myeloomaan 50-vuotiaana, yleensä se on vanhempien ihmisten syöpä. Kuuluu verisyöpiin, eikä siis ole melanooma, niin kuin usein käsitetään. Oli rankkaa ja kivuliasta. Syöpä söi selkärankaa ja kallon luita. Tosi karua hommaa.
munuaissyöpä
Eikö mitään leikkausmahdollisuutta ole? Ihminenhän pystyy ihan hyvin elämään esim. vain yhdellä munuaisellakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jeejee:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Alkuperäinen kirjoittaja sipu:Alkuperäinen kirjoittaja Kuolema:Ei olisi kannattanut syntyä! Koska se johtaa väistämättä kuolemaan!
Heh heh
Syövässä ei ole mitään vitsiä.
Mä en nauranut, kerroin vaan tosiasian.