Mun äiti on kyl niin hyvä kuski! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkääjän paikalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkääjän paikalla

Vieras
Totesin, kun juuri olin esikoispoikani kyydissä. Helvata, kun sen pojan pitää ajaa niin VAUHDIKKAASTI! Ei ylinopeutta eikä muitakaan rikkeitä, mutta... Haukon vieläkin henkeä, vaikka ehdin jo kotiin tultua subinkin syödä. Jos pakottavasta tarpeesta seuraava kerta tulee, menen kyytiin kera rauhottavan pillerin. Ja yritän sulkea kokemuksen mielestäni jatkossa aina, kun poika lähtee autoineen liikkeelle. Sehän ajaa sittenkin ihan samallailla kuin ikäisensä pojat.

Sanoin pojalle, että mummi ajaa paljon varovaisemmin ja hitaammin eli mun kielellä PAREMMIN! Poika totesi vaan, että "niin mummot ajaa."

No, mä pelkään välillä mun äidin kyydissä, samoin isän ja mieheni, myös apen kyyti on välillä aika hirveetä.
tai siis, ei kukaan aja mitenkään erityisen huonosti tai muuta mutta välillä on kyllä pelko persiissä (esim mun isä ohittelee ihan hullulla tavalla, jäänyt tavaksi kun ajaa henkilöautolla niin paljon) ja painan kuvitteellista jarrua hiki otsalla :snotty:

ja muistan kun mun sisko oli ekaa kertaa mun kyydissä, tuumasi jälkeen päin että oli puristanut rystyset valkosena penkkiä vaikka oikeesti ajoin ihan nätisti :D

Olen todennut, että oli vikatikki aikoinaan ajaa itse kortti. Sen jälkeen ei kenenkään kyyti ole tuntunut täysin turvalliselta. :D Ennen autokoulua en ymmärtänyt pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen todennut, että oli vikatikki aikoinaan ajaa itse kortti. Sen jälkeen ei kenenkään kyyti ole tuntunut täysin turvalliselta. :D Ennen autokoulua en ymmärtänyt pelätä.

Haha joo musta on tullut nyt ihan hirvee ku oon autokoulussa :D Valitan miehelle liian pienestä turvavälistä ja oon aina et eiks nyt pitäis jo painaa jarruu ja ajat jo 15km yli nopeusrajotuksen, kohta tulee sakot, laita nyt jo se vilkku päälle ku kohta pitää jo kääntyä, eihän toi takana tuleva ehdi kohta ollenkaan reagoida jne jne :D

Yhteistyössä