Mun äiti haukkui mua hulluksi:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Kävimme Bauhausissa, mä haluaisn ostaa kaikki tarvikkeet, kun haluan tehdä itse lankkupöytä. Se tujoitteli vaan mua suu auki kun mä siellä nostelin, mutta en otanut kun ei autoon mahtui, mies huomenna ne tarvikkeet mulle tuo... niin mutta otin maalia ja kaantanut. Se sanoi että olen ihan hullu, loppuraskaudessa ja nostan painavia sekä vielä pöytä projektit menossa, eli aina jotain teen ja sellaista mitä ei ees kuulema miehet tekee välillä:laugh: just....

[QUOTE="vieras";25464326]Ei ole taas köyhä eikä kipeä Venakko :D eikä aikaakaan kun mitään ei taas pysty tekemään kun on niin raskaana ja kaikki on vaikeaa...[/QUOTE]

Mä olen tosi kipeä, kun kävelenkin sattu kaikki helvetisti, mä en silti osaa olla vaan paikalla tai levätä. Mä vaan laitan aivot pois ja kestään, kipua voi kestää

[QUOTE="smile";25464355]Kuinka sä jaksat olla noin energinen?[/QUOTE]

en mieti liika.

Tänäänkin koko päivän olin pois ja taas koko benssa ajnnut tyhjäksi vaikka oli täynnä, oli pakko ostaa lisää. Kävin vaikka missä tänään....

[QUOTE="koi";25464385]Ei se autolla ajo paljon energisyyttä tai fyysistä ponnistelua vaadi![/QUOTE]

kyllä mä kävelinkin, paikasta toiseen, että ehdi joka paikaan, jopa supisti jo helvitisti:D

Alkuperäinen kirjoittaja pirteävaimo;25464374:
Mä tein loppuraskaudessa kolme lankkupöytää ja tuolit niihin kans, alusta asti. :)
Vietiin lahjaksi vanhemmillemme. :)

Eihän tuo nyt mitään! Mä tein myös neljän lankkupöydän ja tuolien lisäksi myös viisi käkikelloa ja seitsemän senkkipenkkiä ja ne vietiin lahjaksi mun anopille ja Raimo-mummolle.

Mä olin ennen äitiyslomaa pari kuukautta työharjoottelus baaris. No vikana työpäivänä nostelin kaljakoreja kun sinä päivänä sattu kaljakuorma tulemaan. Viikkoja silloon 34+jotakin. Ei kyllä tuntunu missään eikä supistellu ainakaan niin, että olisin tuntenu. :D

Mä siis kun kävin äitiyspolilla kontrolleis ja siellä otettiin käyrää ja sanottiin, että mulla on supistus. Olin aina, että ai jaa on vai. :D Mä en siis itte huomannu mitään.

Mutta silloon kun olin työharjoottelus niin pomo ihmetteli, että kuinka mä voin kyykistyä. No ylipainosta (ennen raskautta jo) huolimatta mä pystyyn aivan hyvin kyykistymään. Raskaudet on niin erilaasia eri ihmisillä.

Mulla on myös iskenyt aina loppuraskaudessa mieletön pesänrakennusvietti. Oon saanut silloin enemmän aikaan kuin koko edeltävänä vuonna. :D Yleensä se ilmenee varsinkin hirveenä ompeluintona... (kankaiden leikkaaminen lattialla tosin sen mahan kanssa on just niin kivaa =))

Mut ihan oikeasti, kannattaako reuhoa tuolla volyymilla raskaana jos kerran vaivojakin on. Äitisi on ihan oikeassa ja varmaan vilpittömästi huolissaan. Paljos sulla viikkoja?

Itse makasin sairaalassa vuodelevossa edellisen raskauden keskivaiheilla ja pisti kyllä miettimään oma sekä syntymättömän vauvan avuton tila ja kaikki muu siellä näkemäni. Mulla oli myös "loistava ja energinen olo". Siitä huolimatta ennenaikaisen synnytyksen vaara oli todellinen. Ei sitä turhaan kehoteta ottamaan rauhallisesti raskauden aikana. Himmaa oikeasti vähäsen.

Mä olin ennen äitiyslomaa pari kuukautta työharjoottelus baaris. No vikana työpäivänä nostelin kaljakoreja kun sinä päivänä sattu kaljakuorma tulemaan. Viikkoja silloon 34+jotakin. Ei kyllä tuntunu missään eikä supistellu ainakaan niin, että olisin tuntenu. :D

Mä siis kun kävin äitiyspolilla kontrolleis ja siellä otettiin käyrää ja sanottiin, että mulla on supistus. Olin aina, että ai jaa on vai. :D Mä en siis itte huomannu mitään.

Mutta silloon kun olin työharjoottelus niin pomo ihmetteli, että kuinka mä voin kyykistyä. No ylipainosta (ennen raskautta jo) huolimatta mä pystyyn aivan hyvin kyykistymään. Raskaudet on niin erilaasia eri ihmisillä.

Niin kyllä se jaksa:) tai oikeasti mä en jaksa, mä vaan haluan:D

Mies mulle kans kiellä kaiken tehdä

Uusimmat

Yhteistyössä