Mun äiti alkaa nyt ärsyttämään ihan todenteolla!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitta täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitta täynnä

Vieras
Meidän kehitysvammainen poika sai vihdoin hoitopaikan hänelle parhaiten sopivasta erityisryhmästä.

Ja ensimmäinen asia jonka mun äiti sanoi, kun kerroin (omasta mielestäni aivan loistavat) uutiset oli se, että nyt teidän sitten pitää ostaa auto, että saatte vietyä lapsen sinne... (nykyinen hoitopaikka 300m päässä ) :(

Mikä helvetin asenne tuo on?

Ja tätä on jatkunut jo pidempään - joka asiasta kaivetaan vaan negatiiviset asiat esiin...

Noh, mun äiti muistaa muistuttaa, että kun mulla on koira, niin mulla täytyy olla myös kanttia lopettaa se sitten kun/jos tilanne sitä vaatii. Ja tää alko siitä ku pentu oli 3kk =)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mikä tuossa oli negatiivista?

Ai mikä? Me ollaan jonotettu vuoden verran tuota paikkaa ja meidän äiti murehtii jotain autoa? Poika on ollut vuoden verran hänelle erittäin epäsopivassa ryhmässä ja kärsinyt siitä joka päivä...
Että tuollainen on ihan normaalia? Murehtia auton ostoa... Ooookei...

Matkaa tulee nyt ehkä 2 km eli ihan käveltävissä oleva matka...

Mutta ehkä mä sitten oon vähän tiukkapipoinen...

No mä ainakin annan mun äidille sen töksäytykset anteeks. Hyvää se vaan tarkottaa. Asioissa tuppaa olemaan ainakin kaksi puolta, ja mun äitee vaan tarkottaa, että pitää olla "valmistautunu" kaikkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No mä ainakin annan mun äidille sen töksäytykset anteeks. Hyvää se vaan tarkottaa. Asioissa tuppaa olemaan ainakin kaksi puolta, ja mun äitee vaan tarkottaa, että pitää olla "valmistautunu" kaikkeen.

No sä näet asian näin ja mä en. Sori.

hyvä, että saitte pojalle hyvän paikan! =) :heart:

Jos äidillä perinteinen asenne, että hoitopaikan hyvä olla lähellä kotia...en tiiä. Outoa. Varmasti tuon matkan taittaa muutoinkin tarvittaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
no jo oot vähästä suuttunut

Siinä vaiheessa, kun aina saa vaan negatiivista palautetta, hermo menee :xmas:

Annoin kympin kauppaan mukaan ja pyysin ostamaan vappupallot samalla kun kävi kaupassa - ensimmäinen lause oli, että mitenhän nekin mahtuu autoon ja kauankohan niissäkin pysyy ilma.

Mun ystävä oli askarrellut mun tytön kanssa sillä välin kun olin lääkärissä - tähän äitee tokas, että muista sitten sinäkin VÄLILLÄ askarrella *piip*n kanssa.

Tätä tää on - aina...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
no jo oot vähästä suuttunut

Siinä vaiheessa, kun aina saa vaan negatiivista palautetta, hermo menee :xmas:

Annoin kympin kauppaan mukaan ja pyysin ostamaan vappupallot samalla kun kävi kaupassa - ensimmäinen lause oli, että mitenhän nekin mahtuu autoon ja kauankohan niissäkin pysyy ilma.

Mun ystävä oli askarrellut mun tytön kanssa sillä välin kun olin lääkärissä - tähän äitee tokas, että muista sitten sinäkin VÄLILLÄ askarrella *piip*n kanssa.

Tätä tää on - aina...

No nyt mä ymmärrän sun ketutuksen vähän paremmin, ei toikaan enään kivaa ole. Meillä sentään äitee näkee asioissa valoisatkin puolet, eikä aina töksäyttele vaan niistä negatiivisista.

Yhteistyössä