Mun 9 vuotiaalla pojalla on pitkät hiukset...*uimahallissa tapahtunutta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
En kyllä käsitä miten sain herneen nenään tästäkin asiasta:)

oltiin siis lauantaina uimassa lasten kanssa,tai mä olin.

Pojalla on olkapäihin ulottuvat hiukset ,eikä mun jostain syystä ole ikinä tullut mieleen että ne pitäs laittaa kiini.. :ashamed:

No,poitsu oli hyppytornilla minä eri altaassa.Poika tulee sinne mun luo pompula kädessä että toi uimavahti käski mun laittaa hiukset kiinni...ikinä ei oo hiuksiaan ponnarilla pitänyt,mutta ei siinä mitään,vähän meitä nauratti kun laitettiin ,oli niin oudon näköinen!

mentiin yhessä hyppytornille takasin ja siellä oli tyttöjä kasa joilla kaikilla hiukset puoleenselkään ja auki.

Mua rupes risoon että miten se olikin just mun pojan napannut ja antanut pampulan :o Ja toinen mikä ärsytti oli se että just tuli täilappuja koulusta...ja se pampula minkä se antoi oli siis joku käytetty...sieltä uimahallista löytynyt varmaan.

että tällaiset murheet mule tuli :kieh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Siis onko se muka oikeesti noin että uimahallissa tulee olla hiukset kiinni jos ne on pitkät? :o

Kyllä yleensä se olisi suositeltavaa tai sitten laittaa myssy päähän. Meidänkin uimahallissa suosittelevat, että pitkät hiukset kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Et valittanut vahdille?Mä olisin. :D

Kyllä mä aattelin soittaa ,ihan vaikka vaan niistä pampuloista..etteivät ainakaan käytettyjä antais sitten.Ja olisivat voineet kysyä onko pojalla äiti tai joku vanhempi mukana,eihän toi olis edes ite osannut niitä kiinni laittaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
on valvoja noussut ylös väärällä jalalla tai sitten se ei vaan ole saanut pitkään aikaan, kun noin käyttäytyi... johonkin sen piti purkaa paha olonsa

Mulla tuli ihan sellainen olo että se ei diggaa pitkähiuksisista pojista:)Itellään sillä oli ihan kalju :saint:

on valvoja noussut ylös väärällä jalalla tai sitten se ei vaan ole saanut pitkään aikaan, kun noin käyttäytyi... johonkin sen piti purkaa paha olonsa

Ei ole väärällä jalalla nousemista jos pitää hygieniasta ja turvallisuudesta huolta! tekee työnsä hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Siis mitä hygienista siinä on, jos hiukset laittaa kiinni uimahallissa? :ashamed: Nyt en oikein käsitä... :snotty:

Jotta niitä pitkiä hiuksiä ei sitten lillu siellä altaassa. Se nyt ekana tulee mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

Ei ole väärällä jalalla nousemista jos pitää hygieniasta ja turvallisuudesta huolta! tekee työnsä hyvin!

Joo tää on kyllä totta mutta pointti oli nyt se että siellä oli monen monta pitkätukkaista muuta joilla oli hiukset auki ja sitten toi pampulajuttu :whistle:

Siis mitä hygienista siinä on, jos hiukset laittaa kiinni uimahallissa? :ashamed: Nyt en oikein käsitä... :snotty:

daa??? Kun pitkät hiukset on kiinni niin niitä lähtee irti vähemmän kuin silloin kun ne on auki. Kiva uida jonkun tuppo hiuksia suussa. menisittekö ravintolaan jossa kokilla on pitkät hiukset auki ja ruoka täynnä hiuksia!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

Jotta niitä pitkiä hiuksiä ei sitten lillu siellä altaassa. Se nyt ekana tulee mieleen.

No mutta lähteehän niitä hiuksia lyhyistäkin hiuksista. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Mulla tuli ihan sellainen olo että se ei diggaa pitkähiuksisista pojista:)Itellään sillä oli ihan kalju :saint:

No mä nyt en ihan noin asian usko olevan. Oletkohan hieman liian herkästi vetänyt herneet nenääsi? Ehkä vaan kannattaa ottaa opikseen ja pitää tästä lähtien ne hiukset kiinni. En minäkään haluaisi uida altaassa jossa pitkiä hiuksia pyörii siellä täällä irrallaan. :x

Yhteistyössä