Hyvähän on, että asioihin puututaan, mutta silti mietin mitä mun pikkusella on edessä. Mulla eikä kellään perheessä ole oikomishoitoja tehty, joten en oikeen tiedä niistä mitään. :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Kaks rautahammasta on puhjennut ja ne on jo hienosti vinoon kasvamassa... Jo 4-vuotistarkastuksessa sanottiin, että huonolta näyttää kun leuka on niin pieni. Purenta on siis pahasti pielessä, vaikka ne maitohampaat onkin söpössä rivissä olleet. Sen takia siis oli tämä tsekkaus nyt 5-vuotiaana. Kuulema tulee kirjettä kotiin seuraavaa aikaa varten.
Hammaslääkäri huomasi myös, että tyttö pitää koko ajan suutaan auki, hengittää siis suun kautta. Nyt pitää siis koko ajan huomauttaa lasta pitämään huulet yhdessä.
Voi mun pientä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Kaks rautahammasta on puhjennut ja ne on jo hienosti vinoon kasvamassa... Jo 4-vuotistarkastuksessa sanottiin, että huonolta näyttää kun leuka on niin pieni. Purenta on siis pahasti pielessä, vaikka ne maitohampaat onkin söpössä rivissä olleet. Sen takia siis oli tämä tsekkaus nyt 5-vuotiaana. Kuulema tulee kirjettä kotiin seuraavaa aikaa varten.
Hammaslääkäri huomasi myös, että tyttö pitää koko ajan suutaan auki, hengittää siis suun kautta. Nyt pitää siis koko ajan huomauttaa lasta pitämään huulet yhdessä.
Voi mun pientä!![]()
Meillä lapsella kans suu auki melkeinpä aina. Käskikö hammaslääkäri huomautella lapselle tuosta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Hammaslääkäri huomasi myös, että tyttö pitää koko ajan suutaan auki, hengittää siis suun kautta. Nyt pitää siis koko ajan huomauttaa lasta pitämään huulet yhdessä.
Voi mun pientä!![]()
Meillä lapsella kans suu auki melkeinpä aina. Käskikö hammaslääkäri huomautella lapselle tuosta?
Niin meillä lapsi piettää myös alahuulta siellä yläetuhamapaiden takana ja lapsella on myös rakkoja silloin tällöin suussa. Onko teillä tällaista?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Kaks rautahammasta on puhjennut ja ne on jo hienosti vinoon kasvamassa... Jo 4-vuotistarkastuksessa sanottiin, että huonolta näyttää kun leuka on niin pieni. Purenta on siis pahasti pielessä, vaikka ne maitohampaat onkin söpössä rivissä olleet. Sen takia siis oli tämä tsekkaus nyt 5-vuotiaana. Kuulema tulee kirjettä kotiin seuraavaa aikaa varten.
Voi mun pientä!![]()
Joo käski huomautella aina kun näkee suun olevan auki. Ongelma on suun limakalvojen kuivumisen lisäksi se, ettei kieli ole kitalakea vasten. Se kuulema sitten vaikuttaa siihen kitalaen muotoutumiseen tms. Ja suun kuivuminenhan voi altistaa reikiintymiselle. Mutta kurjalta tuntuu huomautella koko ajan, kun huomaa kuinka epäluonnollinen asento lapselle on se huulten yhteenpitäminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin meillä lapsi piettää myös alahuulta siellä yläetuhamapaiden takana ja lapsella on myös rakkoja silloin tällöin suussa. Onko teillä tällaista?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Kaks rautahammasta on puhjennut ja ne on jo hienosti vinoon kasvamassa... Jo 4-vuotistarkastuksessa sanottiin, että huonolta näyttää kun leuka on niin pieni. Purenta on siis pahasti pielessä, vaikka ne maitohampaat onkin söpössä rivissä olleet. Sen takia siis oli tämä tsekkaus nyt 5-vuotiaana. Kuulema tulee kirjettä kotiin seuraavaa aikaa varten.
Voi mun pientä!![]()
Joo käski huomautella aina kun näkee suun olevan auki. Ongelma on suun limakalvojen kuivumisen lisäksi se, ettei kieli ole kitalakea vasten. Se kuulema sitten vaikuttaa siihen kitalaen muotoutumiseen tms. Ja suun kuivuminenhan voi altistaa reikiintymiselle. Mutta kurjalta tuntuu huomautella koko ajan, kun huomaa kuinka epäluonnollinen asento lapselle on se huulten yhteenpitäminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Kaks rautahammasta on puhjennut ja ne on jo hienosti vinoon kasvamassa... Jo 4-vuotistarkastuksessa sanottiin, että huonolta näyttää kun leuka on niin pieni. Purenta on siis pahasti pielessä, vaikka ne maitohampaat onkin söpössä rivissä olleet. Sen takia siis oli tämä tsekkaus nyt 5-vuotiaana. Kuulema tulee kirjettä kotiin seuraavaa aikaa varten.
Voi mun pientä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Hillopulla:Kaks rautahammasta on puhjennut ja ne on jo hienosti vinoon kasvamassa... Jo 4-vuotistarkastuksessa sanottiin, että huonolta näyttää kun leuka on niin pieni. Purenta on siis pahasti pielessä, vaikka ne maitohampaat onkin söpössä rivissä olleet. Sen takia siis oli tämä tsekkaus nyt 5-vuotiaana. Kuulema tulee kirjettä kotiin seuraavaa aikaa varten.
Voi mun pientä!![]()
Meidän tyttö kans piti suutaan aina ennen auki, pisti oikeen itellekin silmään. Lisäks joi aika hitaasti ja piti semmosta ihme ääntä syödessään.. Kitarisat ja lisäksi nielurisat leikattiin ja kaikki pikku vaivat hävis!