Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meijän 2 kk vanhat kaksoset on kutsuttu Ajankohtaiseen kakkoseen keskustelemaan kohdunaikaisesta elämästä. :xmas:
viititkö laittaa viestiä että tiiän kattoo. =)
JAmeilläki tuo kohta 8kk poitsu juttelee koko ajan... vauvavvauvavauvavauva ja äiti ja äppääppääppäja vaikka mitä juttuja.....
En mie, saavat ite tulla koneelle mesettään jos haluavat.
B)
Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Miun 11kk huuti reilu viikko sitten autossa "ILKKA" B)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja DakotanEmo:Miun 11kk huuti reilu viikko sitten autossa "ILKKA" B)
|O
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mää tulin uskoon kun olin kaks viikkoa vanha. Sain kaikki synnit anteeksi! Kun olin kuukauden, todistin naapurin kakaralle, ja sekin tuli uskoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Mää tulin uskoon kun olin kaks viikkoa vanha. Sain kaikki synnit anteeksi! Kun olin kuukauden, todistin naapurin kakaralle, ja sekin tuli uskoon!
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä poika aikuisten oikeesti rupes sanomaan sanoja just 6-7kk, nyt 10 kk sanoo jo silleen, että muutkin ymmärtää ja hän todella tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja loru:No ei noi mitään. Meillä tyttö sanoi Terve äiti, kiva nähdä kun pulpahti kohdusta. Kaksikuisena väitteli jo tohtoriksi, että sori vaan. Nyt se huutelee tuolla muo syömään......t. äiti ja tyttö 2v
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillä poika aikuisten oikeesti rupes sanomaan sanoja just 6-7kk, nyt 10 kk sanoo jo silleen, että muutkin ymmärtää ja hän todella tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Voi kuinka hienoa! Meidän 1v aloitti juuri kesäyliopiston kun saatiin hänen ylioppilasjuhlansa vietettyä
Alkuperäinen kirjoittaja BreeV:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Voi kuinka hienoa! Meidän 1v aloitti juuri kesäyliopiston kun saatiin hänen ylioppilasjuhlansa vietettyä
onnea ylioppilaalle! :flower:
meillä vähän hitaampi tahti, tyttö 1,5v vasta pääsykokeisiin lukee. Mutta ehtiihän sitä vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 1-vuotias kävi amiksen autonasentajalinjan, perusti oman firman, joka alkoikin ihan hyvin. Osti uudet mersun, bemarin ja audin, 400 m2 huvilan merenrannalta, 40 m luksusjahdin ja sitä rataa. Sitten tulikin stoppi, asiakkaat katosivat ja konkurssi. Hirveät velat niskassa, ei saa ikinä niitä maksettua (monta miljoonaa!) joten masentui, haki lohtua pullosta, alkoholisoitui... Nyt toistamiseen katkolla, saa nähdä, onnistuuko.
Alkuperäinen kirjoittaja loru:No ei noi mitään. Meillä tyttö sanoi Terve äiti, kiva nähdä kun pulpahti kohdusta. Kaksikuisena väitteli jo tohtoriksi, että sori vaan. Nyt se huutelee tuolla muo syömään......t. äiti ja tyttö 2v
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 1-vuotias kävi amiksen autonasentajalinjan, perusti oman firman, joka alkoikin ihan hyvin. Osti uudet mersun, bemarin ja audin, 400 m2 huvilan merenrannalta, 40 m luksusjahdin ja sitä rataa. Sitten tulikin stoppi, asiakkaat katosivat ja konkurssi. Hirveät velat niskassa, ei saa ikinä niitä maksettua (monta miljoonaa!) joten masentui, haki lohtua pullosta, alkoholisoitui... Nyt toistamiseen katkolla, saa nähdä, onnistuuko.
Lohtuhali sulle, täällä vähän samantapainen kokemus tuon meijän 4kk vanhan tyttäremme esikoispojan kanssaRankkaa ollut seurata vierestä, mutta ei kai siinä voi kun tukea esikoistaan ja hänen esikoistaan. Tuntuu vaan, että tää kaikki on tapahtunut niin nopeesti, että pysyyköhän oma pää perässä :'(