Mun 17v pikkuveljestä tulee isä

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
onks toi laillinen seksisuhde edes?
On laillinen, 16v on suojaikäraja.

Miksei 17 vuotias voisi suunnitella lasta? Jos sopiva vaimoehdokaskin löytynyt. Onko kauan seurustelleet?
Isä voi opiskella hyvinkin vaikka vauva on, yleensä se on äiti joka kotiin lapsen kanssa jää. Armeijaankaan ei muuteta asumaan, se on yksi lyhyt vaihe elämässä.

Toki vaikea sitä on tietää, onko asia järkytys vai ei, kun ei osapuolia tunne.
 
No kieltämättä minusta on outoa ajatella että tekisin nyt lapsia alaikäisen kanssa... mutta eipä se minulle kuulu enkä edes noita tunne.... Ymmärrän reaktiosi, mutta älä nyt niille näytä sitä turhaan. Loukkaa varmasti.

Tuet heitä kuten sisaruksia muutenkin.
 
Koska on koulut kesken ym. Veljen on varmaan sitten pakko mennä töihin.
Vaikka veljesi opiskelee, niin kyllä he tuilla pärjäävät jos haluavat. Nihkeetä se on, mutta pari vuotta sen kestää. Toki se on ihan veljesi päätös mitä haluaa tehdä. Mutta mikään pakko se ei ole heti samantien töihin mennä, vaan voi opiskella opiskelunsa loppuun ja sen jälkeen työllistyä.
 
54545
Helpompaa lienee isälle tulla nuorena vanhemmaksi kuin äidille. Äiti on kuitenkin lähes poikkeuksetta s ejoka jää kotiin ja jonka opiskelut jää tauolle. Isä voi jatkaa koulut loppuun, armeijan loppuun ja mennä töihin. Jos vaan sydäntä ja päätä löytyy niin varmaan pärjää ihan hyvin lapsen kanssa. Tuskin monikaan 22-vuotias seurustelisi noin nuorne kanssa jos tämä olisi ikäisensä oloinen (17-vuotiaat pojat on yleensä vielä aika lapsekkaita) .
 
Täällä sentään vielä ihmetellään, mutta menkääpä tuonne äidit alle 20 -osioon. Siellä on ok, että aikuiset miehet panee alle suojaikärajan olevan tytön paksuksi. :headwall:
joo. Tämä on ihan KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Kyllä täällä paheksutaan ja nyljetään kaikki lastenraiskaajat, mutta aikuisten naisten/miesten mielestä on ihan ok. että on seksisuhde tyyliin 14v ja 25 veellä :( :(
 
ap.
Vaikka veljesi opiskelee, niin kyllä he tuilla pärjäävät jos haluavat. Nihkeetä se on, mutta pari vuotta sen kestää. Toki se on ihan veljesi päätös mitä haluaa tehdä. Mutta mikään pakko se ei ole heti samantien töihin mennä, vaan voi opiskella opiskelunsa loppuun ja sen jälkeen työllistyä.
Kaikki tarvikkeet ja vaatteet saa kyllä meiltä, kun meidän nyt 6kk vauvalta jää pieneksi. Muutenkin tuetaan taloudellisesti. Veljen tyttöystävän äiti tukee heitä myös.
 
Liian nuori isäksi. Jos mun poika tekis samanlaisen tempun niin en haluaisi hänen lopettavan opiskelua. Ja sille naikkoselle sanoisin pari valittua sanaa.
Eikö se muija saa ikäistänsä seuraa? Kuinka joku voi olla alaikäisen kanssa.
 
ap.
[QUOTE="eee";25549557]Velikö on lastenkodissa asunut? Asuuko nyt yhdessä tyttöystävän kanssa? Kauanko he ovat seurustelleet?

Voimia, yritä olla tukena... :/[/QUOTE]

Joo, on asunut ja on siellä kirjoilla edelleen. En tiedä tietääkö sossu tai muutkaan vielä. Minä ja mun mies oltiin ensimmäiset joille kertoi. Tai ilmeisesti tytön äidille kertoivat ihan ensin.
 
[QUOTE="vieras";25549581]Jännä, että noin nuori 17v jätkä haluaa edes lapsen.[/QUOTE]

En taas oman kokemuksen puolesta osaa ajatella, että olis mitenkään jännää. Ei kovin yleistä, mutta on noitakin.
Oma mieheni tuossa iässä poti myös valtavaa vauvakuumetta. Isäksi tulikin 21-vuotiaana ja onkin mitä parhain isä =)
Jäi samantien ne ylenpalttiset rellestämiset ja muut..

Toiset voi ollakkin kasvaneempia henkisesti kuin yleensä tuon ikäiset. Kaikennäköisiä ihmisiä tänne mahtuu.
 

Yhteistyössä