Mieheni äiti hoitaa työnsä, mutta vapaa-aikana juo melko paljon, jopa sunnuntaina saattaa jatkaa juomista tissutellen vaikka maanantaina menee töihin. Hän tykkää kovasti lapsista ja on innoissaan ensimmäisestä lapsenlapsestaan. Hän kyselee aina poikaamme hoitoon, (on ollut vain pari kertaa tunnin). Viimeeksi olimme alustavasti sopineet, että tuomme pojan hänelle ja kun sitten mentiin, hän oli selvästi juonut. Emme tietenkään jättäneet poikaa mummolaan, vaikka hän sanoikin, että menkää vain!!! Luuli ilmeisesti, ettei huomata hänen juoneen. Lähdettiin lyhyen kyläilyn jälkeen pois puhumatta asiasta. Nyt odottelen, että mieheni selvittäisi tämän asian, mikä tuntuu olevan tosi vaikeaa. Luottamus anoppiin meni aika lailla kokonaan, en tiedä voinko tulevaisuudessa päästää hoitoon saatika yökylään, koska hän oli valmis hoitamaan nytkin lastamme juovuksissa, vaikka lupaisikin olla selvinpäin. Tämä asia tuntuu pahalta sekä vaivaa minua todella paljon ja olen tosi pettynyt lapseni mummoon. Olen ajatellut, että hän lasta hoitaessaan ei joisi, se on mielestäni itsestäänselvyys! Kertokaa ajatuksia ja kokemuksia vastaavasta!