Mummoikäiset/isojen lasten äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kun omat lapset ovat kouluiässä kaikki, on ilmeisesti vaan helpottonut ja onnellinen, että on viimein vähän helpompaa eikä mielellään katsele pieniä lapsia ja jos vauvoja näkee, on onnellinen että onneksi ei ole oma?

Tuleeko missään vaiheessa sellainen, että nyt taas jaksaisi niitä?

Ilmeisesti kaikille ei tule koskaan koska on paljon isovanhempia, joita ei kiinnosta.
Mutta jos teille on tullut taas kiinnostus lapsiin, niin missä iässä /missä vaiheessa? minkä ikäisiä omat lapsenne olivat?

Noh, minulla jo kouluikäisiä olivat nuo isommat tytöt; 11 ja 13 v, kun alkoi tuntua siltä, että olis mukava vielä se pieni nyytti...ja niinpä sain melkeinpä mummoiässä juuri 41 v täytettyäni pienen suloisen poikavauvan :) Hyvin olen jaksanut ja poika nyt 4 v.

Mä nyt en ole mummoiässä ihan vielä (31v) mut mulla lapset nyt 8 ja 13v, olin niin päättänyt etten ikinä koskaan halua enää enempää... mut se mieli vaan muuttu yhtäkkiä ja kolmosta odotellaan innoissamme nyt :)

Mulla alkoi tulla siinä vaiheessa, kun kuopus oli 17 v. Ei niin, että olisin halunnut itse vielä lisää lapsia vaan niin, että ajatus lasten hoitamisesta ei enää tuntunut rasittavalta.

noista asioiosta en silleen osaa sanoa siis mielenkiinnosta minulla sitä on kyllä eli minä seuraavaks 46v tyttöni 2v 3kk ja poika 7v sekä aikuinen tytär jolla pojat 9v 6v ja 3v ja kaikkien kans jaksan enemmän tai vähemmän onhan siinä hulinaa kun ovat kaikki meillä : )

Yhteistyössä