Mummi kyseli lapsia viikonloppuna yöksi.. No mitäs me sitten oikein tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mummi tuossa soitteli ja pyysi lapsia viikonloppuna yökylään.. No juu saavathan nuo mennä, mutta mitäs ihmettä me vanhemmat oikein teemme? :D oikeesti, tää tuli mulle ekana mieleen.
Vaikka kuinka aina toivon että sais rauhasta olla ja tehdä niin sit jos sellainen hetki koittaa niin ei sitä kauaa osaa olla tekemättä mitään, en ainakaan minä. Iskee ahdistus.
Tälläisen lapsikaapauksia ovat vielä harvinaista herkkua. Pari kertaa vuodessa on isompi ollut. Pienempi oli ekaa kertaa yökylässä syksyllä ja ikää oli jo kolme :D
Mulle iski no nyt ahdistus kuinka osaan olla tekemättä mitään.. Olen säälittävä tiedän :D

Joko tehdään töitä, remontti, tai vietetään romanttinen ilta. Tai säilötään valkosipuleita, ommellaan sohvaan uudet päälliset, tai lähdetään kuuden tunnin kävelylenkille.

[QUOTE="Vieras";28068030]Mummi tuossa soitteli ja pyysi lapsia viikonloppuna yökylään.. No juu saavathan nuo mennä, mutta mitäs ihmettä me vanhemmat oikein teemme? :D oikeesti, tää tuli mulle ekana mieleen.
Vaikka kuinka aina toivon että sais rauhasta olla ja tehdä niin sit jos sellainen hetki koittaa niin ei sitä kauaa osaa olla tekemättä mitään, en ainakaan minä. Iskee ahdistus.
Tälläisen lapsikaapauksia ovat vielä harvinaista herkkua. Pari kertaa vuodessa on isompi ollut. Pienempi oli ekaa kertaa yökylässä syksyllä ja ikää oli jo kolme :D
Mulle iski no nyt ahdistus kuinka osaan olla tekemättä mitään.. Olen säälittävä tiedän :D[/QUOTE]

Siis tälläisen lapsi vapaat ovat harvinaista herkkua

Ottaisko se mummi meidänkin lapsen... :D

Me mentäis leffaan, syömään ja ehkä baariin. Tai sitten kahden ekaksi mainitun jälkeen kotiin, sauna päälle ja viiniä nauttimaan, voi olla että nautittua tulis toisistammekin.. Ja aamuksi olisi varattu "hotelliaamiaisherkkuja", nukuttais pitkään ja juotais rauhassa kahvit. Niin ja nautittais toisistamme vielä.

(miten niin malttamattomana odotan kun kahden viikon päästä tämä on täyttä totta..)

Harrastatte seksiä keskellä päivää ruokapöydällä, syötte ruuaksi jotain sellaista mitä lasten kanssa ei tule laitettua, lähdette sinne kuuden tunnin kävelylenkille, harrastatte lisää seksiä, menette päiväunille, leffaan, kahdestaan saunaan harrastamaan seksiä, nukutte aamulla pitkään ja harrastatte aamuseksiä :D.

Kotona voi jotain siivota tai järkätä kun lapset on poissa jaloista. Jos taas semmoinen ei nappaa (niinkuin ei meilläkään, joskus kyllä tehdään kun lapset on hoidossa aika säännöllisesti) niin eikö ihan perinteinen saunominen ja saunakaljat/viinilasi takkatulen/telkkarin äärellä ole ihan kivaa illanviettoa?

Toisaalta voitte lähteä vaikka ulos syömään tai elokuviin, miksei käydä vaikka jossain kuppilassa jos sellainen kiva löytyy. Tai käykää vaikka yhdessä pitkällä lenkillä - tai harrastakaa seksiä koko ilta.

Mikä tahansa kotiharrastaminen myös käy: tv-sarjoja, kirjan lukemista (tämä ehkä enimmäkseen yksinään), pelaamista...

Harrastatte seksiä keskellä päivää ruokapöydällä, syötte ruuaksi jotain sellaista mitä lasten kanssa ei tule laitettua, lähdette sinne kuuden tunnin kävelylenkille, harrastatte lisää seksiä, menette päiväunille, leffaan, kahdestaan saunaan harrastamaan seksiä, nukutte aamulla pitkään ja harrastatte aamuseksiä :D.

Huh, aika paljon seksiä :D
Sitä muutenkin päivittäin.
Leffa olla jees, syömään olis kans kiva mennä.. Mut ei baareilua.

[QUOTE="Xxxx";28068042]No opettele hennkimalla oma elämä :)[/QUOTE]

Jos se on harvinaista herkkua oikeasti että lapset poissa kotoa niin kyllä siinä varmasti ekana tulee mieleen että mitäs ne sitten oikein tehdään.
Menkää ap vaikka leffaan ja syömään :)

[QUOTE="xXx";28068072]Ottaisko se mummi meidänkin lapsen... :D

Me mentäis leffaan, syömään ja ehkä baariin. Tai sitten kahden ekaksi mainitun jälkeen kotiin, sauna päälle ja viiniä nauttimaan, voi olla että nautittua tulis toisistammekin.. Ja aamuksi olisi varattu "hotelliaamiaisherkkuja", nukuttais pitkään ja juotais rauhassa kahvit. Niin ja nautittais toisistamme vielä.

(miten niin malttamattomana odotan kun kahden viikon päästä tämä on täyttä totta..)[/QUOTE]

Joo ottas se varmaan :D

Kotona voi jotain siivota tai järkätä kun lapset on poissa jaloista. Jos taas semmoinen ei nappaa (niinkuin ei meilläkään, joskus kyllä tehdään kun lapset on hoidossa aika säännöllisesti) niin eikö ihan perinteinen saunominen ja saunakaljat/viinilasi takkatulen/telkkarin äärellä ole ihan kivaa illanviettoa?

Toisaalta voitte lähteä vaikka ulos syömään tai elokuviin, miksei käydä vaikka jossain kuppilassa jos sellainen kiva löytyy. Tai käykää vaikka yhdessä pitkällä lenkillä - tai harrastakaa seksiä koko ilta.

Mikä tahansa kotiharrastaminen myös käy: tv-sarjoja, kirjan lukemista (tämä ehkä enimmäkseen yksinään), pelaamista...

Nääh, ei siivoamista. Sitä joutuu tekee muutenkin liikaa.
Harmi kun täällä ei ole mitään kivaa kylpylää..

Meillä mummolat on kaukana, joten lapset ovat käyneet kerran kesässä.

siis kerran vuodessa yökylässä. viikonloppuna ei pysty- liian kaukana.

Me olemme käyneet huviajelulla katselemassa kivoja asuinalueita (lapset eivät halua istua autossa ylimääräistä).

sitten ollaan laitettu sellaista purtavaa, jota lasten kanssa ei laiteta koska ei heidän makuun, usein kuitenkin jotain helppoa, esim. täytettyä tuorepastaa.

ja sitten ollaan istuttu ja katsottu telkkarista mitä itseä huvittaa. tai käyty kävelyllä.

joskus myös remontoitu.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;28068117:
Meillä mummolat on kaukana, joten lapset ovat käyneet kerran kesässä.

siis kerran vuodessa yökylässä. viikonloppuna ei pysty- liian kaukana.

Me olemme käyneet huviajelulla katselemassa kivoja asuinalueita (lapset eivät halua istua autossa ylimääräistä).

sitten ollaan laitettu sellaista purtavaa, jota lasten kanssa ei laiteta koska ei heidän makuun, usein kuitenkin jotain helppoa, esim. täytettyä tuorepastaa.

ja sitten ollaan istuttu ja katsottu telkkarista mitä itseä huvittaa. tai käyty kävelyllä.

joskus myös remontoitu.

niin nuo syötävät viinin kanssa. tosin otetaan kyllä lasten läsnäollessakin joskus ruoalla lasillinen tai kaksi viiniä.

Kunpa meilläkin tarjoutuisivat. Jos saatais vaikka viikonlopuksi lähdettäis toiseen kaupunkiin, ehkä kaveripariskunnan kanssa tai ilman ja käytäis kahdestaan syömässä pitkän kaavan mukaan, leffassa, keikalla tuttujen kanssa ja istumassa iltaa. Aamulla oikein hidas ja nautinnollinen herääminen. Toisena vaihtoehtona siivottaisiin rauhassa, käytäisiin yhdessä liikkumassa jossain, ostettais viiniä ja juustoja ja herkuteltais ja katseltais elokuvia ja nautittais.

Alkuperäinen kirjoittaja kai merilä;28068182:
missä tollasia naisia kasvaa??? ;)

En mä itsestäni puhunut :D! Me todennäköisesti mentäis leffaan, käytäis syömässä, tultais kotiin, toinen toiselle koneelle ja toinen toiselle..... meillä ehkä voisi olla seksiä, riippuu vähän siitä onko molemmat sillä tuulella. Mutta ei ainakaan tuossa määrin! Ei se kyllä paha asia olis.... :p

Yhteistyössä