Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mun mielestä vielä parempi uutinen on että Lispetti on tehny kampäkin
saa mummelikin toki tehdä että eipä sillä
Lispettiä on kaipailt, mut mummeli vois ryömiä takaisin kiven alle.
mun mielestä vielä parempi uutinen on että Lispetti on tehny kampäkin
saa mummelikin toki tehdä että eipä sillä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30404985:liian ilkee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30404984:On kyllä ihana saada Lispetti takas :heart:
Ämkootee!:heart::kiss:
Oi niitä aikoja. Vieläkin käy joskus mielessä rinsessaketjun sekoilut.
Kepsis ja sen pähkinät sun muut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30405011:
Mitäs sulle muuten kuuluu?
Mikäpä tässä sirkusta pyöritellessä.
Kalenterissa on hyvin vähän tilaa (paaljon töitä), mutta eiköhän se tästä suttaannu ajan kanssa. Pakkohan sitä on välillä palstaillakin!!!!|O
Kaikemmaan kissanristiäiset on kyllä karsittu isolla kädellä pois.
Onneks on hyvä mies rinnalla joka auttaa aina kun on tarvis.Tuskin tuun mitään burnouttia saamaan.
(ne kuuluisat viimeiset sanat)
Eipä tässä oikein ihmeellistä muuta, ihan tavallista kivaa arkea vietellään.
Viimeinenkin pallero aloitti koulun syksyllä, jotenkin outo fiilis. Isoja palleroita jo ovat. Niin se aika vaan menee.
Nyt ei oo mikään paikka ees paketissa, ja terveenäkin oon pysyny.
Mitens siulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30405519:Muuttohommia pukkaa tuohon palaan matkaan. Pitää päästä lähemmäksi yhtä miestä johon tutustuin netissä. On se vaan niin rakas
Koulukin alkaa olla työssäoppimisii vaille valmis, ja kaikki muutenkin loksahdellu paikoilleen. Yhtä onnea joka päivä![]()
Kiitos toivotuksesta. Tosin en vielä tiedä onko kuyse "paluusta" vaan vain hetkittäisestä "muuhun elämään tylsistymisestä". Tipassa menee nykyään päivistä tunteja eli aikaa kyllä on....