Mummeliisa, sun lapsella on välikausitakki pakkasella ulkona?

• Viestiketjun aloittaja pisti silmään
  • Ensimmäinen viesti
Niissäkuvissa on pääkallo hattu myös jokaisessa kuvassa missä on tämä Lassien vaaleanvihreähkö takki.
Hmm. Jerellä ei ole pääkallohattua, mutta yhdellä lapsenlapsistani oli (annettu jo eteenpäin, kun jäi pieneksi). Ja Rikulla eli tyttärenpojalla on mustaharmaan talvihaalarin lisäksi käytössä myös vihreä välikausihaalari jota käytetään fleesepuvun kanssa. Eli voisi olla joku hänen kuvistaan.
Kiitos huolenpidosta, mutta ei ole palellutt/paleltunut.

Jos löydät linkin tai vaikka päiväyksen voin toki tarkistaa asian, jotta oliko noin kuin yritin muistella.
:D

Toinen tämän kuvan herroista?

Viimeksi muokattu:
profiilissa linkki blogiin
[QUOTE="vieras";22640005]Mitäh? Et ilman linkkiä osaa sanoa, että onko pojallas välikausivaatteet pakkassäässä ja jos on niin miksi?[/QUOTE]

kyllä se on välikausitakki, joka lumisissa pakkaskuvissa on. Muilla lapsilla näyttäisi olevan ihan oikeat talvihaalarit. Siksihän se pistikin silmään se takki kun samanlainen meillä ollut.

enkä kyllä todellakaan hae kuvia uudelleen, tuolla mummeliisan blogissahan ne kaikki kuvat on, etsiköön itse kuvansa jos ei muisti pelaa. kaikki voivat katsoa mummeliisan blogia, osoite on sen profiilissa.

kyllä se on välikausitakki, joka lumisissa pakkaskuvissa on. Muilla lapsilla näyttäisi olevan ihan oikeat talvihaalarit. Siksihän se pistikin silmään se takki kun samanlainen meillä ollut.

enkä kyllä todellakaan hae kuvia uudelleen, tuolla mummeliisan blogissahan ne kaikki kuvat on, etsiköön itse kuvansa jos ei muisti pelaa. kaikki voivat katsoa mummeliisan blogia, osoite on sen profiilissa.
Vastasin tähänkin jo.
Blogin osoite on monessa ketjussakin ja laitetaan nyt vielä "varmuudeksi" tähänkin:

Viipaleita

Sieltä löytyy muutama tuhat kuvaa, eli aika harva taitaa kaikkia jaksaa kahlata.
:D

Mun pojalla on 2 samanlaista Lassien pukua. Toinen ohut vk-puku, toisessa on paksu fleecevuorinen takki jonka kanssa tarkenee pakkassäällä varsinkin kun alla on villatakki.

Piankohan joku naapuri tekee meistä ls-ilmoa kun lapsirukka on ulkona välikausivaatteissa pakkasella?

Mä haluan nähdä! :D Vaikutat mielenkiintoselta! :)
Heh. Se on osoitteessa Viipaleita , mutta se on päiväkirjablogi eli harva toisten arkea jaksaa pitkän päälle lukea.
Tai noh.. sillä on aika paljon lukijoita päiväkirjablogiksi, mutta pääosin sellaisia, jotka ovat kulkeneet rinnalla kovin pitkään ja siten kasvaneet laumaan kiinni.

Viipaleilla on muuten yksi kuriositeettiarvo, minkä sain kuulla blogilistalta.
Se on ilmeisesti yksi vanhimmista, ellei vanhin Suomessa yhä päivittyvä päiväkirjablogi.

Viimeksi muokattu:
Mun pojalla on 2 samanlaista Lassien pukua. Toinen ohut vk-puku, toisessa on paksu fleecevuorinen takki jonka kanssa tarkenee pakkassäällä varsinkin kun alla on villatakki.

Piankohan joku naapuri tekee meistä ls-ilmoa kun lapsirukka on ulkona välikausivaatteissa pakkasella?
Heh noh tuskin tekee.
Mutta pitkästyneelle nettitrollille moisesta on ajankuluketta ja hyvä niin.
;)

Heh. Se on osoitteessa Viipaleita , mutta se on päiväkirjablogi eli harva toisten arkea jaksaa pitkän päälle lukea.
Tai noh.. sillä on aika paljon lukijoita päiväkirjablogiksi, mutta pääosin sellaisia, jotka ovat kulkeneet rinnalla kovin pitkään ja siten kasvaneet laumaan kiinni.

Viipaleilla on muuten yksi kuriositeettiarvo, minkä sain kuulla blogilistalta.
Se on ilmeisesti yksi vanhimmista, ellei vanhin Suomessa yhä päivittyvä päiväkirjablogi.
Niin siis mikä?

Omistauduin asialle :saint:

Sivulle 16 asti piti selata kunnes ilmeisesti oikea kuva löytyi :D

En minä ainakaan tuosta pysty sanomaan että kyseessä on vk-asu, ihan hyvin voi olla toppapukukin, tai sellainen fleecevuorinen.

Yhteistyössä