multa pyydettiin tänään anteeksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
yli kaksi viikkoa sitten sattuneesta jutusta.. tarkemmin sanottuna ohareista.. nyt pyysi anteeksi, pyysi kolme kertaa.. mutten siltikään leppynyt. kiitin vain muistutuksesta millainen hän onkaan, kun oli päässyt unohtumaan.

Pieni juttu se oli.. muttei siltikään huvittanut antaa anteeksi. Koska mä en halua olla mikään kynnysmatto, jolta voi pyytää anteeksi ja kaikki on taas hyvin.. että tulee se munkin pa*skamittari jossain vaiheessa täyteen ja sen jälkeen onkin jo myöhäistä yrittää enää mitään.

En tiedä oonko kohtuuton ja turhan jyrkkä näissä asioissa.. sen takia saatan nyt menettää tämän ihmisen.. mutta semmoinen mä oon. Mua ei tarvii kovin montaa kertaa loukata.. vaikka kysymys oiskin pienestä asiasta.

Olenko mä liian kohtuuton?

:/

Mun mielestä et ole kohtuuton, miksi sinun pitäisi vain niellä kaikki ja olla niinkuin ei mitään?

Mulla oli vähän samanlainen tilanne viikonloppuna, et annoin taas anteeksi toilauilut. :/ Mutta silti se mietityttää ja jäytää tuolla sisuksissa välillä. Eikä ole kysymys mistään pettämisestä tai sellasesta.
Mutta joko sitä on liian kiltti tai jotain...

mulle on yks ihminen sanonutkin, että olen liian kiltti.. kai mä siedän ihmisiltä vähän liikaakin välillä. mutta ei aina jaksa.. vaikka tuo parin viikon takainen asia painaakin mieltä ja tekis mieli antaa anteeksi, jotta kaikki ois taas niinku ennenkin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 14:12 Malviina kirjoitti:
Vaikea sanoa ootko kohtuuton, kun ei tiedä kuinka pienestä asiasta on kysymys ja oliko ohareihin joku selitys.

väsymys oli syy ohareihin.. mutta se, miten se asian esitti oli aika törkee ja sen ois voinut paljon hienomminkin hoitaa.

No en tiedä kuulunko itsekkin tähän liian kilttiin porukkaan,mutta mun mielestä voi anteeksi antaa ja se ei tarkoita että asia pitäisi unohtaa. Varsinkin jos on kysymys jostain pikkujutusta.
Jos et anna anteeksi jotain ohareita niin eikös tämä teidän juttu ole ohi oli kyseessä kaveruus tai jotain muuta.
KOhtuuttomalta tuntuu, että toinen joutuuisi monta kertaa pyytelemään anteeksi kun eihän sille asialle mitään voi.
No mun mielipide saattaisi olla aivan toinen jos tietäisi mistä asiasta on todella kyse. Toki toiselta voi vaatia kunnollista käytöstä.

Yhteistyössä