Multa meni totaalisesti hermot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Yks kauppareissu ja kaikki meni pilalle :kieh: Autoo kun mulla ei ole eikä korttiakaan niin kävellen asioitani hoitelen ja siihen kuuluu myös nuo lapset. Näitä päiviä kun on että tekis mieli jättää lähtemättä minnekään kun tietää jo etukäteen että lapset ei nyt ole yhtään yhteistyökykysiä. Nyt kuitenkin Lähdettiin kun vähän pakko ja eihän siitä meinannu tulla mitään, molemmilla joku uhmakausi ja salettiin ei uskota mitään, toinen ottaa toisesta mallia ja toinen toisesta :headwall: |O

kaupassa karjasin niin että varmaan kaikki kuuli mutta lapset ei kyllä totellu. mummot tuuppii kassalla ja pälättää, sitten ne kaivaa rahojaan puoltuntia! Meinasin jo jättää tavarat siihen ja painua pihalle :kieh: Myyjäkin katto jo että kohta multa katkee suoni päästä :whistle:

Pois tullessa ihan samat jutut, ei mitään järkee lasten säheltämisessä ja yleensä touhuissa, huudetaan ja taistellaan :kieh:
Mikä sitten kaiken kruunas, rattaista lohkes pala irti ja se koko istuin osa rojahti alas, samoin lapsi siinä kyydissä :headwall:

sSinä oltiin tienposkessa kamoineen ja ei auttanu muuta kun yrittää jotenkin järkätä et saadaan kaikki mukaan muutamat ruokakassit mukaan lukien |O
Ette arvaa kuinka mua vitutti, olin valmis siinä vaiheessa luopumaan kaikesta!

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Milläs minä nyt kauppaan kärräilen :'( eikö teitä sekään mietitytä :whistle:

Jos asuisit lähellä, saisit käyttää meidän rattaat loppuun. Oikeasti, nuo kauppareissut ovat joskus sellaisia, että niihin ei riitä sanat eikä ymmärrys.

Yhteistyössä